۱۴۱۲۸۳۶
۱۳۴۳
۱۳۴۳
پ

ماجرای قهرمانی دستیار قلعه‌نویی در جام یوفا!

آنتونیو مانیکونه دستیار اول امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران و مربی مورد اعتماد قلعه‌نویی، متولد شهر میلان و دارای سابقه بازی و مربیگری در تیم اینتر است.

فوتبالی: آنتونیو مانیکونه دستیار اول امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران و مربی مورد اعتماد  قلعه‌نویی، متولد شهر میلان و دارای سابقه بازی و مربیگری در تیم اینتر است.

ماجرای قهرمانی دستیار قلعه‌نویی در جام یوفا!ماجرای قهرمانی دستیار قلعه‌نویی در جام یوفا!

 

این مربی با سابقه و رزومه درخشان همراه با اینتر به افتخار قهرمانی در جام یوفا هم رسید و لحظه تحویل جام از «سوب لنارت یوهانسون» مدیر مشهور و فراموش نشدنی یوفا یکی از بهترین لحظات زندگی ورزشی این مربی ارزشمند است که 8 سال سابقه حضور به عنوان مربی ارشد در آکادمی بازیکن‌ساز اینتر را دارد و از شاگردان سرشناس این مربی می‌توان ماریو بالوتلی و لئوناردو بونوچی را نام برد.

در سوابق درخشان این مربی ایتالیایی نامدار حضور در تیم ملی سوییس در کنار پتکوویچ مربی صربستانی را هم می‌توان نام برد که بزرگانی چون یان زومر دروازه‌بان کنونی اینتر، مانوئل آکانجی مدافع منچستر سیتی، ژردان شقیری و گرانیت ژاکا بازیکنان مطرح سوییسی را می‌توان نام برد.

حالا با زمزمه‌های جدی و احتمالی که در مورد پیوستن مهدی طارمی شاگرد این بازیکن و مربی اینتر در تابستان آینده به گوش می‌رسد این سوال پیش می‌آید که آیا با توصیه‌های این مربی با تجربه و آشنا به فضای واقعی باشگاه اینتر به شاگرد خود در تیم ملی ایران، مهدی می‌تواند به افتخارات این مربی یعنی رسیدن به قهرمانی اروپا و بوسه به این جام ارزشمند برسد و به عنوان اولین ایرانی در تاریخ فاتح سری آ ایتالیا شود یا نه. 

باید برای رسیدن به جواب این سوال صبر کرد. در عکس بالا مانیکونه در حال بوسیدن کاپ قهرمانی جام یوفا در فصل 1993-1994 است. فصلی که  در آن اینتر با پیروزی در مقابل تیم‌های راپید بخارست و لیماسول آپولون و نورویچ سیتی به مرحله یک چهارم نهایی رسید. 

در این مرحله اینتر موفق شد در بازی رفت 3 بر یک بروسیا دورتموند را شکست بدهد. در بازی برگشت دورتموند توانست با دو گل پیش بیفتد و کار را برای اینتر سخت کند اما مانیکونه در دقیقه 80 یک گل زد و سایه حذف را از سر تیمش کنار زد.

اینتر در نیمه نهایی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم کالیاری گذشت و در فینال هم موفق شد در هر دو بازی رفت و برگشت تیم سالزبورگ اتریش را با نتیجه یک بر صفر و در مجموع دو بر صفر شکست بدهد و قهرمان جام یوفا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج