۱۴۱۲۸۴۰
۱ نظر
۱۷۴۹
۱ نظر
۱۷۴۹
پ

رویایی‌ترین شروع ممکن برای دستیار سابق مجیدی

برد خانگی مقابل سپاهان اصفهان باعث شده تا هواداران صنعت‌نفت نسبت به بقای تیم‌شان در لیگ برتر بیش از پیش امیدوار شوند.

فوتبال ۳۶۰: برد خانگی مقابل سپاهان اصفهان باعث شده تا هواداران صنعت‌نفت نسبت به بقای تیم‌شان در لیگ برتر بیش از پیش امیدوار شوند.

رویایی‌ترین شروع ممکن برای دستیار سابق مجیدی

صنعت‌نفت آبادان در فصول اخیر از روزهای آرمانی‌اش در فوتبال باشگاهی ایران فاصله گرفته و زردپوشان آبادانی همواره در تلاش بوده‌اند تا بتوانند خود را در لیگ برتر حفظ کنند. عملکرد خیره‌کننده نفتی‌ها در هفته‌های پایانی فصل گذشته با هدایت عبدالله ویسی باعث شد تا آن‌ها از خطر سقوط به لیگ یک بگریزند و در روز پایانی لیگ بیست‌ودوم، جشن بقای‌شان در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران را گرفتند و حالا به نظر می‌رسد که دوباره در همان مسیر هستند.

نفتی‌ها که در رقابتی نزدیک و سخت توانستند امتیازشان در لیگ برتر را حفظ کنند، عملکردی ناامیدکننده در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم با هدایت عبدالله ویسی داشتند و توانستند از 45 امتیاز ممکن تنها 11 امتیاز به‌دست آورند و در رتبه چهاردهم به کار خود پایان دادند. بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و بلاتکلیفی نسبتاً طولانی، سهراب بختیاری‌زاده هدایت صنعت‌نفت را برعهده گرفت اما در 6 مسابقه، بختیاری‌زاده فقط 2 امتیاز به‌دست آورد تا از سمتش کنار برود و فراز کمالوند که چهره‌ای محبوب میان هواداران صنعت‌نفت است، سکان هدایت زردپوشان آبادانی را پذیرفت.

فراز شنل عبدالله را به تن کرد!

مدیران باشگاه آبادانی در شرایطی تصمیم گرفتند از هفته بیست‌ودوم با هدایت فراز کمالوند، دستیار سابق فرهاد مجیدی در استقلال کار خود را پیش ببرند که در فصل گذشته هم بعد از تجربه نافرجام همکاری با رضا پرکاس، فیروز کریمی و ادسون تاوارس، آن‌ها از هفته بیست‌ودوم سکان هدایت‌شان را به عبدالله ویسی سپردند و این سرمربی باتجربه در 8 مسابقه موفق به کسب 13 امتیاز شد؛ آن‌هم در حالی‌که نفتی‌ها در 21 بازی قبلی تنها 12 امتیاز به‌دست آورده بودند و روند درخشان‌شان با ویسی باعث بقا این تیم در لیگ برتر شد.

فراز کمالوند در حالی از هفته بیست‌ودوم کارش را آغاز کرد که به نظر می‌رسد او قصد دارد معجزه بزرگ رخ داده در فصل گذشته را تکرار کند. نفتی‌ها با ثبت عملکردی درخشان برابر سپاهان، توانستند هم طلسم نبردن‌هایشان در دیدارهای خانگی را بشکنند و هم بزرگ‌ترین شگفتی هفته را رقم زدند و با شکست دادن سپاهان از قعر جدول گریختند. کسب 3 امتیاز از اولین مسابقه، هواداران صنعت‎‌نفت را نسبت به آینده تیم‌شان با هدایت فراز کمالوند امیدوارتر از گذشته کرده است.

تونلی وحشت برای ماندن

نفتی‌ها با کسب 3 امتیاز برابر سپاهان، 16 امتیازی شدند و توانستند در یک مسابقه به اندازه 9 مسابقه اخیرشان با هدایت عبدالله ویسی و سهراب بختیاری‌زاده امتیاز کسب کنند! آن‌ها البته هنوز در منطقه قرمز جدول هستند و به‌واسطه تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به استقلال خوزستان در رتبه چهاردهم هستند. 7 بازی سرنوشت‌ساز در انتظار زردپوشان آبادانی است و فراز کمالوند که در دوره اول حضورش در صنعت‌نفت، خاطرات خوشی را از خود به‌جای گذاشت و توانست نفتی‌ها را در جمع 8 تیم برتر فوتبال ایران جای بدهد، حالا به دنبال خاطره‌سازی جدید است و امید دارد که بتواند سهمیه تیم آبادانی را در لیگ برتر حفظ کند.

شاگردان کمالوند برای حفظ مسیر صعودی‌شان در جدول، جمعه پیش‌رو یک فینال زودرس را در مقابل خود می‌بینند و باید در داربی خوزستان برابر استقلال به میدان بروند که کسب 3 امتیاز در این مسابقه می‌تواند نفتی‌ها را از منطقه قرمز جدول خارج کند و در نقطه مقابل، پذیرش باخت، معادلات را علیه زردپوشان رقم خواهد زد و مسیر بقای آن‌ها در لیگ برتر را دشوارتر از گذشته می‌کند. پرسپولیس تهران، هوادار تهران، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، شمس‌آذر قزوین، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز حریفان بعدی صنعت‌نفت هستند که رویارویی با حریفان قدرتمند به خوبی نشان می‌دهد که کمالوند برای خلق یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های تاریخ لیگ برتر راه دشواری را در مقابل خود دارد و باید دید می‌تواند مسیر فصل گذشته عبدالله ویسی را برود و بازهم امتیاز صنعت‌نفت در لیگ برتر حفظ خواهد شد یا کسب 3 امتیاز مقابل سپاهان یک اتفاق بوده و نفتی‌ها در مسیر خروج از بحران ناکام می‌مانند و سقوط به لیگ یک در انتظار زردپوشان در پایان فصل است؛ همه‌چیز در فاصله کمتر از 2 ماه آینده مشخص خواهد شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      البته با کمک داور و فدراسیون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج