۱۴۱۳۱۴۱
۴ نظر
۱۶۴۲
۴ نظر
۱۶۴۲
پ

ضعف خط دفاعی استقلال آشکار شد

بازیکن سابق استقلال با بیان این که ضعف خط دفاعی این تیم در دیدار با مس رفسنجان آشکار شد، ابراز امیدواری کرد آبی پوشان بتوانند از اراک با دست پر برگردند.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار  با اشاره به از دست دادن دو امتیاز در دیدار گذشته استقلال برابر مس، سه دلیل را عامل توقف استقلال در این دیدار دانست و گفت: اولین دلیل ضعف خط دفاع بود که برخلاف بازی های گذشته انسجام و نظم نداشت که دلیل آن هم تغییرات اجباری بود که در ترکیب خط دفاع بوجود آمده بود.

وی ادامه داد: دومین دلیل همانند همیشه اشتباهات داوری و نبود سیستم «وی ای آر » بود که نبودش تاثیر بسزایی در نتیجه این بازی داشت و با اشتباه کادر داوری این دیدار استقلال از رسیدن به سه امتیاز محروم شد و آخرین دلیل مصدومیت مهدی پور بود که باعث شد جای خالی او در این دیدار کاملا حس شود ضمن اینکه نبود او حالا به استقلال ضربه خواهد زد و باعث خواهد شد تا کادر فنی مجبور شود برای دیدارهای باقی مانده تا پایان لیگ تغییر تاکتیکی بدهد.

ضعف خط دفاعی استقلال آشکار شد

کارشناس فوتبال با انتقاد از نبود یک جایگزین برای مهدی پور مصدوم تاکید کرد : تیمی که مدعی قهرمانی است باید در هر پست دو یا سه بازیکن هم طراز داشته باشد تا اگر مثل مهدی‌پور بازیکنی دچار مصدومیت شد دست سرمربی باز باشد و بتواند بسرعت از بازیکن جانشین استفاده کند ، در ابتدای فصل و حتی شروع نیم فصل دوم همه دلسوزان استقلال فریاد زدند که تیم به هافبک طراح نیاز دارد اما مدیر عامل استقلال نه تنها این فریاد ها متوجه نشد بلکه هیچ اقدامی هم برای تقویت تیم نکرد و تنها به لجبازی با سرمربی استقلال پرداخت و به یاد این روزها نبود که شاید بازیکنی دچار مصدومیت شود ، با مصدومیت مهدی پور حالا کادر فنی باید برنامه های خود را تغییر دهد تا بتواند ۸ هفته پایانی لیگ را با موفقیت به پایان برساند و به قهرمانی دست پیدا کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد این مدیر عامل استقلال است که باید جوابگوی میلیون ها هوادار استقلال باشد .

مدافع سابق استقلال از دیدار این تیم برابر آلومینیوم به عنوان یک بازی سخت نام برد و گفت: اراکی ها نشان داده اند در خانه تیم قدرتمندی هستند و به سختی گل می خورند. همین امر کار استقلال را سخت می کند اما امیدوارم کادر فنی تدبیر کند تا آبی پوشان با کسب امتیاز به تهران برگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگر وار واقعا حکم کند استقلال خیلی از بازیها اخراج داشت و باخت

    • Sh

      نگران نباش خواد چکش با دفاع اتوبوسی وهمراهی داوران نتیجه میگیره

    • عبدالله

      اگرvarبود گل دوم استقلول ازببرون امد خوردبه تیرک

    • آمینا

      اگر وار بود لنگ ۸ امتیاز کمتر داشت.اگر وار بود شک نکنید تیم ساپینتو قهرمان میشد.خطیر یک دلال‌ه چرا هیچکس متوجه نیست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج