۱۴۱۳۱۵۲
۱ نظر
۱۳۱۹
۱ نظر
۱۳۱۹
پ

اولین تجربه سرمربیگری سیدجلال در پرسپولیس

یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس به لطف اتفاقاتی که مقابل گل گهر سیرجان رخ داد، به آرزویش رسید.

خبرورزشی: سیدجلال حسینی برای پرسپولیسی‌ها واقعاً حکم اسطوره را دارد. بازیکنی که بالغ بر ۸ فصل پیراهن قرمز را به عنوان بازیکن بر تن کرد، به کاپیتانی پرسپولیس رسید و با این تیم جام‌های بسیار زیادی را به دست آورد. از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی گرفته تا فتح سوپرجام و البته دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا. ملی‌پوش اسبق پرسپولیس که در جام جهانی و جام ملت‌ها نیز برایمان فیکس بازی کرده، تا ساعاتی دیگر به صورت ناخواسته به یک افتخار بزرگ دست پیدا می‌کند. هرچند که خودش دوست داشت قضیه به شکلی دیگر برایش رقم بخورد.

اولین تجربه سرمربیگری سیدجلال در پرسپولیس

افتخار انزلی

جلال حسینی بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در بندر انزلی به دنیا آمد و فوتبالش را در تیم‌های پایه‌ای این باشگاه ریشه‌دار دنبال کرد. او از تیم جوانان ملوان خودش را پله پله بالا کشید و سال ۱۳۸۱ توانست برای بزرگسالان قوی سپیده خزری به میدان برود. سیدجلال تا سال ۱۳۸۴ برای ملوان فوتبال بازی کرد و پس از آن راهی تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس شد اما همواره تاکید داشت که دلش می‌خواهد بازی خداحافظی از فوتبال را با پیراهن پرسپولیس مقابل ملوان انجام بدهد.

اتفاقی که رخ نداد!

مدافع ملی پوش اسبق پرسپولیس تیر ماه ۱۴۰۱ به صورت رسمی کفش‌هایش را آویزان کرد و همان زمان تحت عنوان مربی دعوت به کار شد تا دستیار یحیی گل محمدی شود. جلال حسینی خیلی دوست داشت یک بازی خداحافظی میان پرسپولیس و ملوان برای او ترتیب داده شود اما چنین اتفاقی رخ نداد و همان زمان مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شدند برای خداحافظی سیدجلال یک تیم بزرگ را به ایران خواهند آورد اما این وعده عملی نشد و حسینی عملاً بدون بازی خداحافظی دوره مربیگری خودش را آغاز کرد! اتفاقی که متاسفانه برای بسیاری از بزرگان فوتبال ایران رخ داده است.

سرمربیگری به لطف کارت قرمز

اما تا ساعاتی دیگر شرایط برای سیدجلال عوض می‌شود. موعود بنیادی فر در سیرجان به اوسمار کارت قرمز نشان داد و سرمربی برزیلی پرسپولیس می‌تواند تیمش را در کنار زمین مقابل ملوان هدایت کند به همین خاطر جلال حسینی حالا باید به نوعی تحت عنوان سرمربی موقت لب خط قرار گرفته و قرمز پوشان را به مصاف تیمی بفرستد که یک تکه از قلبش برای همیشه نزد آنها جا مانده است. قطعاً خود جلال دوست نداشت اینگونه به مصاف ملوان برود اما گاهی اوقات تقدیر در فوتبال به شکلی رقم می‌خورد که ستارگان انتظارش را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سید عشقه بمولا،عشق.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج