adexo3
۱۴۱۵۲۴۶
۳۵۲۴
۳۵۲۴
پ

صعود بایرن در شب دیوانه‌وار سیتی و رئال مادرید

رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسترسیتی را ۴-۳ شکست داد. نتیجۀ بازی رفت‌وبرگشت دو تیم ۴-۴ شده بود.

طرفداری: رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسترسیتی را ۴-۳ شکست داد. نتیجۀ بازی رفت‌وبرگشت دو تیم ۴-۴ شده بود.

صعود بایرن در شب دیوانه‌وار سیتی و رئال مادریدصعود بایرن در شب دیوانه‌وار سیتی و رئال مادرید

نبرد منچسترسیتی و رئال‌مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پنالتی رسید و در این ضربات شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی حریف بایرن شدند.

در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، دیداری از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال‌مادرید برگزار شد که پس از تساوی ۱-۱ و در مجموع ۴-۴ به پنالتی کشید و در این ضربات رئالی‌ها ۴-۳ پیروز شدند تا به مرحله بعد برسند.

در ضربات‌پنالتی، رئال‌مادرید توسط جود بلینگام، لوکاس واسکس، ناچو فرناندس و آنتونیو رودیگر به گل رسید و لوکا مودریچ ضربه‌اش را هدر داد. برای منچسترسیتی هم خولیان آلوارس، فیل فودن و ادرسون مورائس گل زدند و ضربات برناردو سیلوا و متئو کواچیچ هم هدر رفت.

در بازی دیگر بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری ۱-۰ دست یافتند. تیم توماس توخل با این برتری، در مجموع با نتیجه ۳-۲ راهی نیمه نهایی شد.

صعود بایرن در شب دیوانه‌وار سیتی و رئال مادرید

توپ در نیمه اول در اکثر دقایق در جریان بازی بود. بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و طی 25 دقیقه اول، دو بار در محوطه جریمه آرسنال خطرناک ظاهر شد. در ادامه، توپچی‌ها کنترل مالکیت بازی را در دست گرفتند و با وجود این که از افزایش سرعت بازی خودداری می‌کردند، آن‌ها نیز به یک یا دو موقعیت نسبتا جدی دست یافتند. مانوئل نویر در یک موقعیت مهار خوبی به نمایش گذاشت تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

تدابیر تاکتیکی توماس توخل در نیمه دوم به طرز عجیبی مانع از حملات آرسنال می‌شد. خلاف نیمه اول که شاگردان آرتتا گاها می‌توانست از فضای پشت هافبک‌های حریف استفاده کنند، در نیمه دوم خبری از این موضوع نبود. باواریایی‌ها در دقیقه 63 توسط یوسوا کیمیش گل اول بازی را به ثمر رساندند تا صعود آن‌ها تکمیل شود.  

اتفاقات مهم بازی بایرن مونیخ و آرسنال 

دقیقه 24: شوت جمال موسیالا: پس از حملات نصف و نیمه بایرن مونیخ، این بار جمال موسیالا از پشت محوطه داوید رایا را هدف قرار داد اما سنگربان آرسنال مانع گل شدن شوت این بازیکن شد. پیش از این موقعیت نیز مزروعی خطرناک ظاهر شده بود. 

دقیقه 31: دو جایگیری خوب از مانوئل نویر: ستاره بایرن مونیخ شوت مارتین اودگارد که با برخورد به مدافعین تغییر زاویه داده بود را مهار کرد. در ادامه او در داخل محوطه ضربه آرام مارتینلی را با جایگیری خوب جمع کرد. 

دقیقه 46: دبل تیر دروازه: روی سانتر کیمیش، ضربه سر گورتسکا به تیر دروازه آرسنال برخورد کرد. ضربه ریباند را نیز با همراهی رایا، گریرو به تیر کوباند.

دقیقه 63: بایرن مونیخ 1-0 آرسنال؛ یوسوا کیمیش: بلاخره شاگردان توخل مزد تلاششان را دریافت کردند. ضربه سانه را داوید رایا به نزدیکی خط کرنر سمت راست دروازه‌اش فرستاد. گریرو آنجا حاضر بود و با ارسال یک سانتر دقیق، زمینه‌ساز ضربه سر زیبا و محکم یوسوا کیمیش شد. 

دقیقه 90: جمال موسیالا روی ضدحمله سریع بایرن صاحب موقعیت شد و ضربه زمینی او شدت و دقت لازم را نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج