adexo3
۱۴۲۵۸۱۳
۱۱ نظر
۶۳۲۷
۱۱ نظر
۶۳۲۷
پ

هر استقلالی که الان ناامید است این مطلب را بخواند

یادتان باشد برکت استقلال به پاکبازانی است که استقلال را بی حد ضرر دوست دارند و اگر لازم باشد کم از آبروی خود برایش مایه نمی گذارند و یادتان باشد، دعا کنید به این درجه از پاکبازی برسید.

برترین‌ها: هومن جعفری، خبرنگار حوزه استقلال در صفحه‌ شخصی خود در اینستاگرام نوشت: اولش را شروع کنم با قاعده ترید. آنها که اهل ترید هستند، می دانند نوسانات بازار بخشی است از بازی. معامله را که باز کنی، رنگ سودت سبز است و رنگ ضررت قرمز. تحلیل داری یا سیگنال مهم نیست. باید پایش بمانی. یا حد ضررت می خورد یا حد سودت. تریدر عاقل بدون حد ضرر وارد معامله نمی شود. من اما امشب، در آستانه دو بازی مانده تا بازنشستگی از حوزه استقلال، روی قهرمانی استقلال لانگ فول مارجین می بندم با اهرم صد و بدون حد ضرر! اسمش را هرچه می خواهی بگذار.

هر استقلالی که الان ناامید است این مطلب را بخواند

یا فول تی پی می شوم که زهازه و یا کال مارجین می شوم که در آن صورت، درد قهرمانی رقیب بیشتر از درد شکست خوردن در معامله است.

امشب، در شرایطی که دو سمت جامعه هواداری استقلال، چنگ و دندان انداخته اند به صورت همدیگر و کفتارها مشغولند به تفرقه افکنی، عجیب آرامم. نمی دانم چرا قهرمانی استقلال برایم مثل روز روشن است.

وقتی قهرمان شدیم، امشب را یادم نیندازید. امشب را قاب کنید و بزنید به دیوار هواداری تان. اگر  _ چشم شیطان کر و گوشش کور_ داورها کار خودشان را کردند، باز هم امشب را قاب کنید و بزنید به دیوار هواداری اتاقتان و یادتان باشد برکت استقلال به پاکبازانی است که استقلال را
بی حد ضرر دوست دارند و اگر لازم باشد کم از آبروی خود برایش مایه نمی گذارند و یادتان باشد، دعا کنید به این درجه از پاکبازی برسید.

دومش را شروع کنم با قاعده عاشقی. عجیب عاشق این عکس شده ام و دنیایم را بزرگ کرده. برای مطلب امشب هیچ عکسی سزاوارتر از این تصویر نیافتم. در شبی که باید منصور پورحیدری فانوس دستش بگیرد و در شهر، دنبال مردی بگردد که از استقلالش دفاع کند و جای خالی کردن عقده ها، به تیم روحیه بدهد، در ‌شبی که نان حرام را در فضا پخش کرده اند و سگ ها را باز و سنگ ها را بسته اند، در شبی که بزرگترنماهای استقلال نطق سکوت گرفته اند، باید پناه ببرم به لباس آبی استقلال که بر تن کودکی هزاران کیلومتر دورتر از بوی تعفن امشب فضای مجازی عجیب دلبری می کند و خودم را دوباره نوجوانی مجسم کنم به وقت پوشیدن این پیراهن و دوباره عاشقی ام را از نو، تجربه کنم. بیش باد.

سومش را ببرم سمت استقلال که امشب پایش لغزید و جهان گردید به کام کاسه لیس ها... کاش استقلال امشب محمد جهان آرایی داشت که باقیمانده گروهان مقاومت را جمع می کرد و نصیحتشان می کرد که اگر صدر از دست رفت، پسش می گیرند. کاش مراقب باشند ایمانشان بر باد نرود.

ایمان اینجا و آنجا، چه در ویرانه های خرمشهر در حال ترک شدن و چه در امشب از دست رفتن انشالله موقتی صدر، یک معنا دارد: امید... نبرد.. تسلیم نشدن...
 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ساقی تو را زنده میخام

    • حمیدرضا طاهری

      اتفاقا استقلال با تمام‌ناداوریا وکمیته های مشترک خرابکاری همین الانم قهرمان صدر وقتی میاد که دوهفته باقیمانده داورا شرافتشون را نفروشند وبگذارن هرکی حقش قهرمان بشه .

    • چیزی زده

    • قرمز

      چی زدی

    • ارتش سرخ

      ترجمه کن 😄😄

    • ناشناس

      همین که استقلال هربازی اخطار نمی دهند به بازیکنان خطاکار و اخراج نمیکنند یعنی خیلی سود بردید

    • ناشناس

      بیخیال چرت گفته،،خخخ

    • ناشناس

      بسیارزیبا

    • سینا

      آخ چه سوزی داره...ساقی تو عوض کن داداش

    • سامی

      عکسی که ازش دم میزنی بیشتر به فتوشاپ میخوره!

    • قرمزان

      چه ازخودراضی،هفته اخرهم اه بانکونام همتون سیاه می پوشید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج