adexo3
۱۴۲۶۱۵۶
۱ نظر
۳۳۴۳
۱ نظر
۳۳۴۳
پ

طعنه بازیکن استقلال به کامبک پرسپولیس

محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال به کامبک پرسپولیس واکنش نشان داد.

مهر: محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال به کامبک پرسپولیس واکنش نشان داد.

طعنه بازیکن استقلال به کامبک پرسپولیس

محمدحسین مرادمند در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و همانطور که همه می‌دانید چندین هفته صدرنشین بودیم. فوتبال است و با اتفاقاتی که افتاد صدر جدول را از دست دادیم. اتفاقاتی رخ داد که همه دیدیم. اگر در خصوص داوری صحبت کنیم محروم می‌شویم ولی یکسری چیزها رخ داد. من خیلی نمی‌توانم ریز بشوم و صحبت کنم چون محروم می‌شوم.

او ادامه داد: خواهشم این است که نظارت ویژه‌ای روی ۲ بازی آخر داشته باشند که حق به حق‌دار برسد. ما همه دیدیم که تیم مظلوم استقلال خوزستان را چه بلایی سرش آوردند. من خودم مصاحبه پورموسوی را دیدم خیلی ناراحت شدم. بازی هم اتفاقاتی نادری در آن رخ داد. در آن بازی نیز اتفاقاتی رخ داد که اصلاً فوتبالی نبود. این ناراحت کننده است. من حرفم این است که هر کس حقش است در زمین فوتبال حقش را بگیرد.

بازیکن استقلال در ادامه گفت: در مورد تیم شمس آذر شک ندارم و دقیقی نیز انگیزه‌ای به بچه‌هایش داده است. در مورد تیم مس نیز محرم نویدکیا هم کاپیتان من بوده و می‌دانم چقدر سالم است. تاکیدم این است که همه تیم‌ها در این ۲ هفته صد در صد وجودشان را بگذارند زیرا سرنوشت خیلی از بازیکنان در این ۲ هفته تعیین می شود و سرنوشت یک سال منِ فوتبالیست است. ریز نمی‌شوم و امیدوارم ۱۰۰ درصد توانشان را بگذارند تا حق به حقدار برسد تا عوامل فوتبالی قهرمان را مشخص کند نه عوامل غیرفوتبالی.

مرادمند در خصوص بازی استقلال مقابل نساجی اظهار کرد: اول سال داشتند کاری می‌کردند که این تیم پنجم هم نشود ولی تلاش این بچه‌ها، کادر فنی و همه دست به دست هم دادند. می‌گفتند استقلال فلان است ولی ما همه جوره صدر را حفظ کردیم. حالا که صدر را هم از دست دادیم اتفاقی نیفتاده و تیم ما حالا قهرمان است همه بچه‌ها می‌دانند که ما کارمان را کردیم و از هوادارنمان می‌خواهم در این ۲ هفته کاری به حواشی نداشته باشند. این ۲ هفته به تیم ایمان داشته باشند و شک نداشته باشند که تیم ما قهرمان می‌شود.

وی گفت: این بچه‌ها فقط قهرمانی می‌خواهند. با هزار تا مشکل از اول فصل دست و پنجه نرم کردند. هواداران یادشان باشد که چه مشکلاتی برای ما به وجود آوردند ولی ما صدرجدول ماندیم زیرا که بچه‌ها باغیرت هستند. بازیکنان زیر پرچم استقلال دارند توپ می‌زنند و می‌دانند کجا هستند. هواداران باز هم حمایتمان کنند و شک ندارم این تیم قهرمان می‌شود.

مرادمند در خصوص اینکه برخی انتقادات به تیم فنی نیست، گفت: به ما انتقاد می‌کردند که تیم ما خوب بازی نمی‌کند ولی یک گل بیشتر از حریف داشتیم. گل خورده کمتری داشتیم. این انتقادات بی‌مورد بود و فقط می‌خواستند مشکل ایجاد کنند. الان هم معلوم است و فقط می‌خواهند حواشی ایجاد کنند. با این حال می‌گویم تهش حق به حقدار می‌رسد.

بازیکن استقلال در خصوص اینکه فصل قبل آخرین گل تیمش را به ثمر رسانده و آیا امسال آخرین گل و گل قهرمانی استقلال را به ثمر می‌رساند، گفت: اصلاً این مسائل اهمیتی ندارد. هر کسی بزند فقط بزند و دل ۴۰-۵۰ میلیون هوادار خوشحال شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خخخخخ اینو نگی چی بگی یکم تلاش کنید کیسه کشا جای اینکه هوچیگری کنید😂❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج