adexo3
۱۴۲۶۲۴۴
۳۶۸۸
۳۶۸۸
پ

نامزدی دختر بازیگر معروف با بازیکن لیورپول

ترنت الکساندر-آرنولد، ستاره انگلیسی باشگاه لیورپول و آیریس لا، دختر جود لا، هنرپیشه شناخته‌شده سینما برای دومین بار در کنار یکدیگر دیده شدند.

روزیاتو: ترنت الکساندر-آرنولد، ستاره انگلیسی باشگاه لیورپول و آیریس لا، دختر جود لا، هنرپیشه شناخته‌شده سینما برای دومین بار در کنار یکدیگر دیده شدند.

این زوج که ماه گذشته در جریان عکاسی برای یک برند لباس با هم ملاقات کردند، جمعه شب در حال صرف شام با یکدیگر در رستورانی مجلل در مونت کارلو، موناکو دیده شدند.

نامزدی دختر بازیگر معروف با بازیکن لیورپول

بعد از شام، این زوج شب خود را در یک مهمانی انحصاری در یک ابَرقایق در بندر هرکول، بندری لوکس در آب‌های عمیق که به خاطر میزبانی قایق‌های چند میلیون پوندی معروف است، ادامه دادند.

این مهمانی در قایق ۴۷ متری آرادوس برگزار شد که سالنی در بالای عرشه دارد و مهمانان در آن با موزیک دی‌‌جی می‌رقصیدند.

نامزدی دختر بازیگر معروف با بازیکن لیورپول

مونت کارلو این چند روز به خاطر برگزاری گرندپری (مسابقات فرمول یک جایزه بزرگ) موناکو شلوغ است و طرفداران این ورزش را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

ترنت که از علاقمندان فرمول یک است، اکتبر گذشته در اینستاگرام اعلام کرد که روی تیم F1 Alpine سرمایه‌گذاری کرده است.

این فوتبالیست ۲۵ ساله پیش از این هم در مسابقات فرمول یک دیده شده، با ردبول همکاری‌های اسپانسری داشته و حتی عکسی با مکس ورشتاپن، قهرمان F1 جهان و راننده ردبول منتشر کرده است.

نامزدی دختر بازیگر معروف با بازیکن لیورپول

آیریس لا ۲۳ ساله که مادرخوانده‌اش کیت ماس، سوپرمدل مشهور بریتانیایی است، خود را به عنوان یک مدل و بازیگر تثبیت کرده است. او فارغ‌التحصیل کالج سنترال سنت مارتینز دانشگاه هنر لندن است و به جمع فارغ‌التحصیلان برجسته‌ای مانند استلا مک کارتنی و الکساندر مک کوئین پیوسته است.

آیریس اولین بار در سال ۲۰۱۶ در فیلم «آیا طبیعت از من مردی خواهد ساخت؟» ظاهر شد و در سال ۲۰۲۱ هنگامی که در تصمیمی جسورانه موهایش را برای بازی در مینی سریال درام-بیوگرافی «تپانچه» دنی بویل تراشید، مورد توجه قرار گرفت، تصمیمی که خودش در مصاحبه با نشریه وُگ آن را سرنوشت‌ساز توصیف کرد.

رابطه عاشقانه این زوج ماه گذشته در جریان عکسبرداری برای برند جین گِس آغاز شد، جایی که هر دو به عنوان سفیر خدمت می‌کنند. اولین قرار ملاقات آنها اوایل این ماه در لندن و در جریان دیدار ترنت از پایتخت انگلیس، برای بازی لیورپول مقابل وستهام، اتفاق افتاد.

یکی از کسانی که این دو را با هم دید گفت: «آنها با هم بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج