دیشب صداوسیما مرزهای تبلیغات را جابجا کرد
صداوسیما در جریان دیدارهای اروپایی از روش جدیدی برای تبلیغ استفاده کرده است.
خبرآنلاین: اتلتیکومادرید و رئال مادرید شب گذشته برگزارکننده دربی مادرید بودند که این مسابقه در پایان با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

این مسابقه از شبکه ورزش پخش شد و صداوسیما در اقدامی متفاوت از تابلوهای دور زمین برای تبلیغ چند شرکت داخلی استفاده کرد که این موضوع قبلا هم انجام شده بود و این بار با شکلی جدید رقم خورد.
 
 
						 
						 
	
			
			 
	
			
			 
	
			
			 
	
			
			 
	
			
			 
	
			
			 
	
			
			 
	
			
			 
	
			
			 
	
			
			 
					   
   
   
       
       
       
       
	
			
			 
	
			
			
ارسال نظر