adexo3
۱۰۱۸۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۱۵۰ میلیون دادم تا به استقلال بیایم؛دیشب تا صبح از ناراحتی نخوابیدم

اولادی: پروتز و عمل بینی یعنی چه؟!

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال آمده بودم تا سکوی پرتاب من به جام جهانی باشد چون دو سال در اردوهای تیم ملی بودم اما امسال سال خوبی برای من و استقلال نبود.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال آمده بودم تا سکوی پرتاب من به جام جهانی باشد چون دو سال در اردوهای تیم ملی بودم اما امسال سال خوبی برای من و استقلال نبود.

مهرداد اولادی در خصوص باخت استقلال مقابل تراکتورسازی، حضورش در استقلال و اعتراض هواداران استقلال به وضعیت ظاهری او صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

استقلال در گام اول کم آورد و مقابل تراکتورسازی باخت به طوری که حتی سهمیه آسیایی هم نگرفت. در این باره چه صحبتی داری؟

روز گذشته همه بازی‌های برگزار شده، حساس بود به طوری که عده‌ای از تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگیدند وعده‌ای دیگر برای نیفتادن. امسال برای استقلال سال سختی بود و چند بازیکن در میانه فصل از تیم ما جدا شدند که این موضوع باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد و در اکثر بازی‌ها هم بازیکنان مصدوم داشتیم که به جز چند بازی آخر که بازیکنان ما را در اختیار داشتیم در سایر بازی‌ها با ۱۴ یا ۱۵ بازیکن بازی می‌کردیم و این دست مربی را کاملا بسته بود. البته ما تا پیش از بازی با تراکتور خوب نتیجه گرفتیم و شانس قهرمانی داشتیم اما در گام اول کم آوردیم و مقابل این تیم باختیم چرا که تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن نداشت و آمده بود فوتبال بازی کند اما بر روی ما فشار زیادی بود که البته مصدومیت بازیکنان هم در این زمینه بی‌تاثیر نبود. خود من از دیشب تا الان نخوابیدم و فقط به این وضعیت که برای خودم و استقلال پیش آمده فکر می‌کنم.

به چه چیزی فکر می‌کنی؟! تو که در نتیجه به دست آمده در بازی دیروز نقشی نداشتی؟

قبول دارم در نتیجه تاثیر نداشتم اما برای خودم فکر می‌کردم که آمده بودم استقلال تا سکوی پرتاب من به جام جهانی باشد چون دو سال در اردوهای تیم ملی بودم اما امسال سال خوبی برای من و استقلال نبود. من دوست داشتم با قلعه‌نویی کار کنم اما فکر نمی‌کردم که شرایط این گونه شود. به هر حال بزرگترین بازیکنان هم مصدوم می‌شوند. من در پرسپولیس نصف پولم را هم نگرفتم و به ملوان رفتم و سپس راهی نفت تهران شدم که در این تیم من و رضا نوروزی حضور داشتیم و باید یکی از ما دو نفر از این تیم می‌رفت و اگر نوروزی به پرسپولیس می‌رفت من در نفت باقی می‌ماندم. من ۱۹۰ میلیون از نفت دریافتی داشتم و برای آنکه موفق شوم ۱۵۰ میلیون را به این تیم برگرداندم و رضایتنامه گرفتم تا به استقلال بیایم. به نظر شما کار بدی کردم؟ نه در انجا پول گرفتم و نه در نفت . پس امسال بیش از همه از همه نظ من ضرر کردم.

از صحبت هایت اینگونه برداشت می شود که از حضور در استقلال پشیمانی. درست است؟

پشیمان نیستم و بارها این موضوع را گفته ام. چرا که اگر همین شرایط باز هم برایم بوجود بیاید دوباره به استقلال بیایم. من به استقلال آمدم تا در این تیم بازی کنم اما فوتبال روی خوشش را به من نشان نداد. من در استقلال و در ۱۰ بازی قبل فقط ۳ دقیقه و ۵ دقیقه بازی کردم و شاید اگر همانند ملوان بیشتر بازی می‌کردم و به من اعتماد می‌شد بیشتر از ۱۵-۱۶ گل می‌زدم اما اعتماد لازم به من نشد.

اولادی: پروتز و عمل بینی یعنی چه؟!

دیروز هواداران استقلال اعتراضات زیادی به تو می‌کردند. خودت این اعتراضات را شنیدی؟

به من اعتراض نکردند چرا که من بازی نکردم که بخواهند به من اعتراض کنند. من دو بازی کامل ۹۰ دقیقه پشت سر هم بازی نکردم و فقط یک بازی از جام حذفی فیکس بودم و گل زدم و ۸۰ دقیقه بازی کردم. من برای هواداران استقلال ارزش قائلم و حق می‌دهم ناراحت شوند چرا که تیم‌شان حتی به آسیا نرفت.

البته اعتراض هواداران استقلال بیشتر به وضع ظاهریت است، چرا که آنها معتقدند بازیکنی که عمل بینی و پروتز می‌کند کارایی زیادی ندارد.

من به این سؤال شما پاسخ نمی‌دهم چرا که این مسئله کاملا شخصی است. پروتز و عمل بینی یعنی چه؟! یک نفر دست یا پایش می‌شکند و عمل می‌کند ولی من عملی انجام ندادم. در بازی ابتدای فصل در تیم نفت مقابل ذوب‌آهن در یک دیدار دوستانه بازیکن حریف با آرنج به صورت من ضربه زد که لب و بینی‌ام ورم کرد. صحبت درباره ظاهر من کار غلطی است. برای من هم مهم نیست که دیگران چه حرف‌هایی می‌زنند. من در استقلال پولی نگرفتم و آمدم که در این تیم بازی کنم و به نظرات هواداران هم احترام می‌گذارم اما آیا من ۲۰ بازی انجام دادم و یک گل زدم؟! به طور مثال تماشاگران پژمان نوری را که دیروز از همه بیشتر دوید ندیدند و آخر بازی علیه او هم شعار می دادند. من دیگر حرفی ندارم!

تو بازیکنی بودی که حتما در تفکرات قلعه‌نویی بودی که به این تیم آمدی. پس چرا به تو بازی زیاد نرسید؟

من هم مثل غلام‌نژاد در بدو ورودم به استقلال مصدوم شدم و تا جایم را به دست آورم سخت شد، چرا که سایر مهاجمان خوبی بازی کردند و حتما من خوب نبودم که قلعه‌نویی به من اعتماد نکرد چرا که من در تفکرات او بودم و از ایشان ممنونم که همین تعداد دقایق من را بازی داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج