اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۴۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

من جنگجو هستم و سخت تلاش مي کنم

صادقيان: براي تيم‌ملي آرزوي موفقيت مي‌کنم

ليست اسامي تيم ملي براي اردوي اتريش اعلام شد و در ميان تعجب نامي از پيام صادقيان پديده بي چون و چراي ليگ در اين ليست ديده نمي‌شود.

ورزش سه: ليست اسامي تيم ملي براي اردوي اتريش اعلام شد و در ميان تعجب نامي از پيام صادقيان پديده بي چون و چراي ليگ در اين ليست ديده نمي‌شود.

در همين رابطه با پيام صادقيان پسر با استعداد فوتبال ايران صحبت کرديم او در اين رابطه مي‌گويد: وقتي در ليست تيم ملي نيستي طبيعتاً جاي خوشحالي ندارد به خصوص براي من که يک جنگجو هستم و هميشه براي موفقيت مي جنگم اما خدا شاهد است که براي موفقيت تيم ملي آرزوي موفقيت مي کنم چرا که تيم ملي کشورم است و جدا از آن به شخصه به کي روش علاقه مند شدم و دوست دارم او به موفقيت برسد.

ستاره پرسپوليس در ادامه مي گويد: من به نظر کسي که سرمربي تيم هاي بزرگي چون رئال مادريد و تيم ملي پرتغال بوده است احترام مي گذارم اما دست از تلاش بر نمي دارم و سخت تلاش مي کنم در نهايت هم همه چيز به نظرآقاي کي روش بستگي دارد.

صادقيان در رابطه با اردوي آفريقا مي گويد: اردوي خوبي بود و تمرينات طاقت فرسايي انجام داديم براي من به شخصه تجربه خيلي خوبي بود و خوشحالم که اين تجربه را کسب کردم.

همچنين هافبک پرسپوليس در مورد پيشنهادات باشگاهي اش مي گويد: خب پيشنهاداتي مطرح شده اما همه چيز در حد حرف بوده اما من واقعيتش در حال حاضر فقط به تيم ملي و جام جهاني فکر مي کنم در مورد پيشنهادي هم که از فوتبال ايتاليا برايم رسيده اگرچه خيلي خوشحال کننده است اما دوستم پيگير اين پيشنهاد است تا به مرحله نهايي برسد ولي بازهم مي گويم من تمام حواسم معطوف جام جهاني است و به موفقيت تيم ملي و پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملي کشورم فکر مي‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج