۱۰۷۶۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمايت کلينزمن از حضور بيت‌آشور در ايران

سرمربي آلماني تيم ملي فوتبال آمريکا که سابقه بازي مقابل ايران را دارد از حضور استيون بيت‌آشور در ترکيب تيم ملي کشورمان حمايت کرد.

خبرگزاری تسنیم: از زماني‌ که کارلوس کي‌روش هدايت تيم ملي ايران را به عهده گرفت به دنبال استعدادهاي ايراني رفت که در سرتاسر جهان مشغول فعاليت بودند و در اين بين بازيکناني همچون اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، دنيل داوري و استيون (مهرداد) بيت‌آشور را به اردوي تيم ملي دعوت کرد.

در ماه ژوئن ۲۰۱۲ کي‌‎روش پرتغالي علاقمند بود تا بيت‌آشور را به تيم ملي ايران دعوت کند ولي در آن برهه با توجه به اينکه او يک شهروند آمريکايي بود و البته به دليل برخي مشکلات نتوانست به ايران بيايد.

بيت‌آشور در تاريخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۲ براي ديدار دوستانه آمريکا مقابل مکزيک به تيم ملي اين کشور دعوت شد که البته به بازي گرفته نشد تا در انجام اولين بازي ملي‌اش براي آمريکا ناکام بماند و شرايط طوري پيش رفت که سرانجام وي ترجيح داد پيراهن تيم ملي ايران را به تن کند.

يورگن کلينزمن، سرمربي تيم ملي فوتبال آمريکا با حمايت از تصميم بيت‌آشور براي بازي براي تيم ملي ايران در گفت‌و‌گو با روزنامه آمريکايي «لس‌انجلس تايمز» گفت: استيون در رده‌بندي بازيکنان پست مدافع راست در جايگاه پنجم، ششم و حتي هفتم بود پس حضور او در ترکيب اصلي تيم ملي آمريکا غيرواقع‌بينانه بود. نمي‌خواهم بازيکناني اينچنيني هيچ فرصتي را از دست بدهند.

بيت‌آشور که در ماه اکتبر ۲۰۱۳ اولين بازي‌ ملي‌اش را براي ايران مقابل تايلند در چارچوب رقابت‌هاي مرحله انتخابي جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۵ انجام داد، پيش از اين در خصوص بازي نکردن براي تيم ملي فوتبال آمريکا گفته بود: مي‌خواستم براي آمريکا بازي کنم ولي موقعيت سختي پيش آمد. يک عمل جراحي داشتم و با عدم آمادگي کافي به اردوي آمريکا رفتم و در نهايت مجبور شدم اردو را ترک کنم تا مجدداً عمل جراحي انجام دهم. مربيان تيم ملي آمريکا هم به من گفتند عمل جراحي‌ات را انجام بده، شرايطتت که بهتر شد با تو تماس مي‌گيريم. بعد از عمل جراحي هم با من تماس گرفتند و گفتند خوشحاليم که تو را مي‌بينيم. به هر حال در آن مقطع تيم آمريکا خوب بازي مي‌کرد و با بازيکنانش به بردهاي خوبي هم دست مي‌يافتند. من هم اين موضوع را کاملاً درک مي‌کنم که وقتي تيمي خوب و هماهنگ بازي مي‌کند نيازي به تغيير ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج