adexo3
۱۰۸۲۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خسوس: ایران بهترین تیم مسابقات بود

سرمربی اسپانیایی تیم ملی ایران با ناراحتی از فرصت‌های از دست رفته برابر ژاپن می‌گوید ایران بهترین تیم مسابقات بود.

ایسنا: سرمربی اسپانیایی تیم ملی ایران با ناراحتی از فرصت‌های از دست رفته برابر ژاپن می‌گوید ایران بهترین تیم مسابقات بود.

تیم ملی فوتسال ایران که توانسته بود مقتدرانه به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کند در دیدار فینال برابر ژاپن در ضربات پنالتی شکست خورد تا در حسرت رسیدن به قهرمانی بماند.

خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست تیمش برابر ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: باید به ژاپنی‌ها تبریک بگویم، اما گل‌هایی که خوردیم به هیچ وجه شایسته آن نبودیم. آن گل‌ها بسیار ظالمانه و دردناک بود. فکر می‌کنم در لحظات مهم مسابقه شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید این را تاکید کنم که دروازه‌بان ژاپن روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بازی خوب او بود که باعث شد ژاپن گل‌های زیادی را دریافت نکند و به مسابقه برگردد.

تیم ملی فوتسال ایران در دقایق پایانی وقت‌های اضافه موفق شد دروازه‌ ژاپن را باز کند، اما یک گل به خودی باعث شد تا بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد. ژاپنی‌ها در ضربات پنالتی کاملا تیم برتر مسابقه بودند و توانستند هر سه ضربه پنالتی خود را وارد دروازه‌ ایران کنند. از طرفی درخشش دروازه‌بان این تیم باعث شد ایرانی‌ها نتوانند هیچ کدام از ضربات پنالتی‌شان را وارد دروازه‌ کنند تا ژاپن در مجموع با نتیجه‌ پنج بر دو به قهرمان دست یابد.

سرمربی اسپانیایی ایران در ادامه گفت: قبل از مسابقه برنامه‌ریزی کرده بودیم تا بتوانیم بازی برتری نسبت به حریف ارائه دهیم. تیمم برای بازی در یک سوم دفاعی ژاپن برنامه داشت. می دانستیم که آنها بازی دفاعی را به نمایش خواهند گذاشت، اما تنها مشکل من این بود که امروز بر خلاف بازی‌های گذشته روز ما نبود و نتوانستیم از فرصت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم. توپ‌های ما وارد دروازه ژاپن نشد و به همین خاطر نتوانستیم به آنچه شایسته بودیم برسیم.

تیم ملی ایران قبل از فینال موفق شد تمام بازی‌های خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد. آنها در پنج مسابقه توانستند ۵۰ گل به ثمر برسانند تا نشان دهند که تیم کاملا آماده‌ای هستند، اما در دیدار فینال اسیر تاکتیک‌های ژاپن شدند تا بر سکوی دوم قرار گیرند.

خسوس کاندلاس در پایان گفت: به نظر من تیم ملی ایران بهترین تیم مسابقات بود، اما این اصلا مهم نیست. همیشه دیدارهای فینال هر تورنمنت با دیدارهای قبل متفاوت است. تیم ما در نیمه اول وقت اضافه بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانستیم گل هم به ثمر برسانیم ، اما آنها در ادامه با اضافه کردن یک بازیکن توانستند بازی را به تساوی بکشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج