adexo3
۱۰۸۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نکونام: بحرينيها در فوتبال حريف ايران نيستند

حرکات زشت بحرینی ها یادمان نمی رود

کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: بازيکنان بحريني چون مي‌دانند فوتبالي نمي‌توانند مقاومت کنند به شيوه وقت تلف کردن رو ميآورند.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار برابر بحرین گفت: این بازی همواره دشوار بوده و حساسیت خاصی دارد. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و سعی می‌کنیم همان برنامه‌ها را در زمین به اجرا بگذاریم و نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: به حمایت مردم و رسانه‌ها نیاز داریم و از هواداران و رسانه‌ها می‌خواهم از تیم ملی حمایت کنند.

کاپیتان تیم ملی درباره اقدامات حاشیه‌ای تیم‌های عربی اظهار داشت: شیوه فوتبال عرب‌ها را می‌دانیم و به این نکته واقف هستیم که آنها وقت تلف می‌کنند اما این روش برای گذشته بوده و اکنون شرایط به گونه‌ای دیگر است.

نکونام یادآور شد: اگر بازیکنی بی‌جهت خودش را به زمین بزند، توپ را بیرون نمی‌زنیم. بحرینی‌ها می‌دانند که از نظر فوتبالی نمی‌توانند برابر ما مقاومت کنند و به همین دلیل وقت را تلف می‌کنند، اما اگر بازیکن آنها تمارض کند ما بازی را ادامه می‌دهیم و در صورتی که مصدومیت واقعی داشته باشند با شیوه جوانمردانه توپ را به بیرون می‌فرستیم.

وی اضافه کرد: با تمرکز بالا و آمادگی ذهنی که داریم، بازی را کنترل می‌کنیم و اگر به گل برسیم آنها دیگر وقت را تلف نخواهند کرد.

نکونام خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۰۲ که به جام جهانی نرفتیم بحرینی‌ها کار زشتی انجام دادند که هرگز فراموش نمی‌کنیم. صعود نکردن ما به جام جهانی ۲۰۰۲ فقط بخاطر شکست برابر بحرین نبود ولی حرکات زشت بازیکنان بحرین باعث شد مردم ما نسبت به این دیدار حساسیت خاصی داشته باشند.

نکونام افزود: پس از آن دیدار ۳ بار مقابل بحرین بازی کردم که دو بار بردیم و یک بار مساوی کردیم اما ما باید همیشه این تیم را ببریم اتفاقات رخ داده و حساسیت مردم که می‌خواهند همواره بحرین را ببریم بهترین انگیزه برای ما است که خوب بازی کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

دیدار تیم‌های ایران و بحرین در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع : ورزش سه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج