adexo3
۱۱۰۹۳۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فرزاد حاتمی باز هم باز می گردد؟

بحث حضور یک بازیکن تیم پرسپولیس به جای مطرح شد که گفته شد مذاکراتی نیز انجام شده است، اما در حال حاضر صحبت از حضور یک پرسپولیسی دیگر در استقلال است.

باشگاه خبرنگاران: بحث حضور یک بازیکن تیم پرسپولیس به جای مطرح شد که گفته شد مذاکراتی نیز انجام شده است، اما در حال حاضر صحبت از حضور یک پرسپولیسی دیگر در استقلال است.

بحث حضور نوری در جمع آبی ها و تمایل قلعه نویی به جذب این بازیکن در حالی مطرح و عنوان می شود که این هافبک عنوان کرده است از پیشنهادات داخلی صحبت نمی‌کند و قصد حضور در لیگ های عربی را دارد، این در حالی است که قلعه نویی قصد داشت با حضور نوری شرایط را برای جانشین جباری در میانه زمین مهیا کند و از این هافبک به جای جباری بهره ببرد.

شایان ذکر است؛پس از مطرح شدن بحث حضور نوری در حال حاضر صحبت از بازگشت فرزاد حاتمی به جمع آبی‌هاست مهاجمی که فصل پیش به پرسپولیس پیوست و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد زیرا در اکثر مواقع نیمکت نشین بود و حالا قصد دارد که به جمع آبی‌ها باز گردد، از طرفی حضور این مهاجم در استقلال با دردسرهای زیادی همراه است زیرا این انتقال سرو صدا می کند و ممکن است به نفع حاتمی نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين بود سياست نقل و انتقالات و جوانگرايي قلعه نوعي؟! ديگه داره ضعيف كار ميكنه، آخه حاتمي و نوري و عقيلي چين؟!! بهترين خريدا برا استقلال طالب لو(ذخيره رحمتي)، حمودي ،جماعتي، ابراهيمي، رحماني، سروش رفيعي، مهدي شريفي(زير ٢٣ سالم هست)،يه دفاع وسط، اينا بازيكنايين كه واقعا نياز داره استقلال ضعف داره تو پستاشون نه يه مشت بازيكن بالاي ٣٠سال به دردنخور!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج