adexo3
۱۱۴۳۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بنزما: از سوارس هراسی ندارم

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه از شرایط خوب این تیم در آستانه جام جهانی گفت. او می گوید از آمدن سوآرس به رئال ترس ندارد بلکه برعکس استقبال خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال فرانسه در گروه E جام جهانی با تیم‌های سوئیس، اکوادور و هندوراس همگروه است و به نظر می رسد کار چندان سختی برای صعود به دور بعد نداشته باشد.

کریم بنزما که امید نخست گلزنی خروس ها در برزیل به شمار می آید از آمادگی تیمش برای حضور در برزیل خبر داد. ستاره خط حمله رئال مادرید که موفق شد با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، گفت: خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم و اردوهای موفقیت آمیزی را پشت سرگذاشتیم. همه بازیکنان آماده هستند تا در این برزیل خوش بدرخشند و نتایج خوبی به دست آورند.

یکی از بازیکنانی که احتمال پیوستن او به رئال مادرید در فصل جابجایی تابستانی به گوش می رسد لوئیس سوارس اروگوئه ای است که در صورت پیوستن او به احتمال خیلی زیاد بنزما چاره ای جز ترک رئال ندارد اما خود او نظر دیگری دارد و می گوید از آمدن سوارس به رئال استقبال خواهد کرد و اصلا قصد جدایی از این تیم را ندارد.

بنزما در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیونی فرانسه گفت: شایعه های زیادی به گوش می رسد اما هیچکدام از آنها من را نگران نمی کند و باعث نمی شود که شب از نگرانی خوابم نبرد. رقابت با هر بازیکنی از جمله سوارس برای من مشکلی به وجود نمی آورد چرا که من از بچگی به این عادت کرده ام. رقابت باعث می شود تا عملکرد یک بازیکن بهتر شود و روز به روز پیشرفت کند، بنابرین دلیلی ندارد تا من از پیوستن سوارس یا هر بازیکن دیگری به رئال بترسم.

رئال مادرید مثل همیشه در فصل جابجایی مقصد بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال جهان است. لوئیس سوارس هم از بازیکنانی است که شایعه های زیادی درباره پیوستن او به رئال به گوش می رسد، این درحالی است که او در اوایل فصل قبل قراردادش را با لیورپول تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرد. به احتمال زیاد نخستین خرید تابستانی رئال خوسلو مهاجم آینتراخت فرانکفورت باشد که در اصل محصول آکادمی رئال مادرید است و به طور قرضی در فوتبال آلمان توپ می زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج