adexo3
۱۱۷۷۵۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رنگ بشقاب چه تاثیری در لاغری دارد؟

آیا می‌دانید رنگ‌ها تاثیر به سزایی بر روی اشتها دارند و می‌توانند در چاقی و لاغری موثر باشند؟ نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهند غذاها باعث می‌شوند تا ما احساس متفاوتی نسبت به غذا داشته باشیم و به تناسب اندام مورد نظرمان دست یابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: آیا می‌دانید رنگ‌ها تاثیر به سزایی بر روی اشتها دارند و می‌توانند در چاقی و لاغری موثر باشند؟ نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهند غذاها باعث می‌شوند تا ما احساس متفاوتی نسبت به غذا داشته باشیم و به تناسب اندام مورد نظرمان دست یابیم.

دانشمندان با انجام آزمایشات و مطالعاتی روی هزاران داوطلب دریافتند که رنگ‌های آبی و سبز باعث می‌شوند تا افراد کالری کمتری مصرف کنند و به نوعی دچار جا به جایی غذایی شوند و با چند لقمه یا قاشق خوردن سریع اشتهایشان بسته شود.

گفتنی است، افرادی که از رنگ آبی و سبز حتی در پوشش خود استفاده می‌کنند، کمتر دچار چاقی می‌شوند و این رنگ ارتباط مستقیمی با هورمون‌های سوخت و ساز در بدن دارد و موجب می‌شود تا مغز فرمان اشتهای خود را از دست بدهد و کمتر احساس گرسنگی کند.این رنگ ها به نوعی مغز را تحریک می کنند و باعث عدم ارسال فرمان مغز به اعضای بدن می شوند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند، اگر قصد لاغری دارید، باید رنگ بشقاب خود را تغییر دهید و هنگام غذا خوردن از بشقاب آبی و سبز استفاده کنید، در این صورت نا خود آگاه کمتر به سمت غذاها کشیده می‌شوید و شاهد لاغری خود خواهید بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بشقاب من آبیه ولی چرا این جوری نمیشه..........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج