adexo3
۱۱۸۳۹۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جام بیستم در سرزمین فوتبال - برزیل ۲۰۱۴

دشان: بازی آسانی در انتظارمان است

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه ادعا کرد شاگردانش در مصاف با اکوادور کار سختی پیش رو ندارند.

خبرگزاری تسنیم: دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه دیدار شاگردانش مقابل اکوادور با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما راه دشواری را برای رسیدن به مرحله پایانی جام جهانی طی کرده‌ایم اما حالا بازیکنانم در بهترین شرایط خود به سر می‌برند.

تیم ملی فرانسه که در دو بازی رفت‌و‌برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ موفق به شکست اوکراین در بازی پلی‌آف راهیابی به جام جهانی در اروپا شد و در آخرین لحظه بلیت سفر به برزیل را به دست آورد تاکنون در رقابت‌های جام بیستم تیمی منسجم نشان داده است.

وی افزود: بازیکنان تیم فرانسه از اینکه پیراهن تیم ملی کشورشان را به تن دارند خیلی افتخار می‌کنند. زمانی‌که پیراهن تیم ملی کشورت را به تن می‌کنی مسئولیت زیادی روی شانه‌هایت است و بازیکنان من هم این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند.

سرمربی ۴۵ ساله فرانسه در خصوص آخرین بازی تیمش در مرحله گروهی جام جهانی مقابل اکوادور اظهار داشت: هر بازی جام جهانی فشار خاص خودش را دارد ولی باید به همین صورت روند مثبت خود را ادامه دهیم. قرار هم نیست تغییرات زیادی در ترکیب اولیه تیم به وجود بیاورم چون نمی‌خواهم بازیکنانی را کنارم هم بگذارم که تاکنون تجربه بازی با هم را نداشته‌اند.

دشان در پایان خاطرنشان کرد: ما در دو بازی اخیرمان خیلی خوب کار کرده‌ایم و گل‌های زیادی هم به ثمر رسانده‌ایم. هدف‌مان در بازی مقابل اکوادور کسب پیروزی است. احترام زیادی برای اکوادور قائلم ولی باید بگویم که بازی آسانی در انتظار بازیکنانم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج