اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۹۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گودرزی: در جام‌جهانی برنده اخلاق شدید

وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فنی و اخلاقی ملی‌پوشان در جام جهانی تقدیر کرد و گفت: معتقدم فوتبالیست‌های خوب ایران برنده اخلاق شدند.

خبرگزاری مهر: وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فنی و اخلاقی ملی‌پوشان در جام جهانی تقدیر کرد و گفت: معتقدم فوتبالیست‌های خوب ایران برنده اخلاق شدند.

محمود گودرزی در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبل ایران با ضمن خوش آمدگویی و اعلام اینکه از بازی‌های تیم ملی بسیار خوشحال شده، گفت: همانطور که مردم عزیر ایران تماشا کردند، عملکردتان در جام جهانی بسیار ارزشمند بود و همانگونه که مردم از شما می‌خواستند بازی کردند، بدون در نظر گرفتن بردها یا باخت‌ها.

وی با بیان اینکه مردم خواستار ارائه بازی‌هایی در حد استاندارد و ارائه اخلاق خوب از بازیکنان در تیم ملی بودند، افزود: اعتقاد دارم فوتبالیست‌های خوب ایران برنده اخلاق شدند و شاهد هیچگونه حرکت غیر متعارفی از آنها در بازی‌های جام جهانی نبودیم که من از این موضوع بسیار خوشحالم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به خاطر این عملکرد، به ملی‌پوشان که فرزندان رشید و غیور و بافرهنگ ایرانی هستند تبریک ‎‌می‌گوید، تصریح کرد: مردم تیم ملی را دعا می‌کردند و حتی زمانی که نتیجه را به حریف واگذار کردید، رضایتمندی مردم بدست آمد زیرا شما تمام توان و تلاش خود را به کار بسته و بازی‌های قدرتمندانه‌ای را ارائه کردید.

وی اضافه کرد: به نمایندگی از دولت محترم از شما ملی‌پوشان تشکر می‌کنم و زحمات‌تان را پاس می‌دارم. همچنین ارنج هوشمندانه سرمربی تیم که توانستند مقابل قدرت‌های بزرگ فوتبال جهان به نحوی باشند که بتوانیم سربلند باشیم را سپاسگزارم.

گودرزی همچنین گفت: اینکه مردم، دولت ما و تمامی دست‌اندرکاران از شما قدردانی کرده و زحمات شما را پاس می‌دارند، ارزشمند است. بنده آرزو می‌کنیم ورزش ما و بخصوص فوتبال روز به روز بتواند خودش را با استانداردهای جهانی تطبیق دهد. بویژه اینکه در مسابقه‌هایی که در آینده نزدیک قرار است برگزار شود، بتوانیم شاهد توفیق‌های تیم ملی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج