اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۲۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کلینزمن: به شاگردانم افتخار می کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا با وجود شکست برابر بلژیک از عملکرد شاگردانش کاملا راضی است و به آنها افتخار می کند. او می گوید فوتبال آمریکا نشان داد که توانایی رویارویی با تیم های بزرگ را دارد.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا با وجود شکست برابر بلژیک از عملکرد شاگردانش کاملا راضی است و به آنها افتخار می کند. او می گوید فوتبال آمریکا نشان داد که توانایی رویارویی با تیم های بزرگ را دارد.

تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نمایش خوبی داشت و در گروهی که تیم های قدرتمندی چون آلمان، پرتغال و غنا در آن حضور داشتند به عنوان تیم دوم به دور بعد راه یافت اما شاگردان یورگن کلیزمن در دیدار برابر بلژیک کم آوردند و با نتیجه دو بر یک تن به شکست دادند تا از دور رقابت ها کنار روند.

یورگن کلینزمن، سرمربی آمریکا هر چند تیمش حذف شده است اما به بازیکنانش افتخار می کند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: در طول بازی فرصت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. می توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم و پیروز از میدان خارج شویم. می خواهم به تیم بلژیک به خاطر این پیروزی ارزشمند تبریک بگویم. آنها شایسته حضور در جمع هشت تیم هستند. من به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. آنها در برزیل نمایش خوبی داشتند و من و مردم کشورشان را خوشحال و امیدوار کردند. آنها مردانه جنگیدند و باعث افتخار من و مردم کشورشان شدند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: طبیعتا شکست برابر بلژیک آن هم در وقت های اضافی برای ما یک اتفاق بد بود، اما این دیدار هر آنچه را که یک تماشاگر فوتبال می خواست داشت. بازی سراسر هیجانی بود و این شانس را داشتیم تا بازی را به تساوی بکشیم و در نهایت پیروز از میدان خارج شویم اما شانس با ما یار نبود. دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. این دیدار یک بازی کاملا فوتبالی و زیبا بود. نمی توانستم از شاگردانم انتظاری بیش از این داشته باشم. آنها در برزیل جنگیدند و هر آنچه را که در توان داشتند رو کردند.

او ادامه داد: هر بازیکنی می تواند در زمین نهایت تلاش خود را داشته باشد. بازیکنان آمریکا از هر لحاظ بهترین بودند و من از عملکرد آنها کاملا رضایت دارم. پیش از بازی به بازیکنان گفتم که آنها می توانند شگفتی ساز باشند و پیروز از میدان خارج شوند. در سالهای اخیر با نهایت تلاش کار کردیم و اجازه دادیم تا بازیکنان جوان به تیم بیایند و خود را نشان دهند. آمریکا پیشرفت خوبی در فوتبال داشته است و با این عملکرد خوب می توانیم در رقابت های مختلف بدرخشیم و قهرمان شویم.باید آنچه را که اتفاق افتاده قبول کنیم و خیلی سریع خود را از این شرایط خارج کنیم. ما الان المپیک ریودوژانیرو و کوپا آمریکا را در پیش داریم. باید خود را کاملا آماده این رقابت ها کنیم.

سرمربی آمریکا در پایان سخنان خود گفت: الان تجربه زیادی بدست آورده ایم و این به ما کمک زیادی می کند. در برزیل یاد گرفتیم که می توانیم برابر تیم های بزرگ بازی کنیم و بدرخشیم. پی بردیم که تا چه اندازه می توان به بازیکنان جوان اعتماد کرد. الان می توانیم مرحله جدیدی را در فوتبال آمریکا راه اندازی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج