اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۱۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلینزمن: آلمان برای قهرمانی آماده است

یورگن کلینزمن اظهار امیدواری کرده آلمان امشب در فینال هم به عملکرد خوب خودش در جام جهانی، ادامه دهد.

طرفداری: یورگن کلینزمن اظهار امیدواری کرده آلمان امشب در فینال هم به عملکرد خوب خودش در جام جهانی، ادامه دهد.

به گزارش Four Four Two، قهرمان 3 گانه جام جهانی و قهرمان 2 گانه این مسابقات، امشب پس از 1986 و 1990، در سومین فینال تاریخ شان در جام های جهانی، مقابل هم قرار خواهند گرفت. سهم هر یک از دو تیم در بازی های قبلی، یک برد و در نتیجه یک ستاره روی پیراهن های ملی شان بوده است. کلینزی که به همراه آلمان نسخه 90 با هدایت فرانس بکن بائر، جام قهرمانی جهان را بالای سر برده، معتقد است کشورش می تواند امشب به چهارمین قهرمانی تاریخ اش در دنیا برسد:

"آلمان-آرژانتین به خاطر تاریخچه ای که دو تیم در مقابل هم دارند، فینال ویژه ای است. به نظرم در هر دو فینال گذشته، تیم بهتر برنده بازی شد. در 1986، آرژآنتین با مارادونا، تیم بهتری داشت و در 1990، زمانی که من لذت حضور در تیم را داشتم، به وضوح ما برتر بودیم.

"حتی اگر فینال چندان جذابی هم نبوده و با پنالتی و نتیجه یک بر صفر به اتمام رسیده باشد، ما به حریف مسلط بودیم. به نظرم امشب هم تیم با شانس بیشتر، آلمان است. معتقدم آلمان تمام ابزارهای لازم برای تمام کردن کار را داراست. با این حال، باید راه این را پیدا کنید و البته نمی توانید مقابل تیمی قدرتمند چون آرژانتین گل بخورید. باید به آنها احترام گذارد. از بیرون که نگاه می کنیم، آلمان بهتر است. دوست دارم آنها بتوانند بالاخره بعد از 24 سال صبر، جام را مال خود کنند و به آلمان بیاورند. به نظرم آنها برای این آماده اند و کیفیت لازم برای پیروزی را هم دارند."

گفتنی است آلمان و آرژانتین در آخرین و مهم ترین بازی جام بیستم، امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دوژانیرو به مصاف هم خواهند رفت تا یکی از آنها در پایان، عنوان "قهرمان جهان" را از اسپانیا، تحویل بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج