adexo3
۱۳۱۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محبوب ترین بازیکن سال ۲۰۱۱

کریمی یا مجیدی؟!

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار جهان هر سال محبوب ترین بازیکن فوتبال دنیا را با رای کاربران خود انتخاب می کند. نحوه انتخاب در سال جاری با سال های گذشته متفاوت تر است و در دو مرحله صورت می گیرد.

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار جهان هر سال محبوب ترین بازیکن فوتبال دنیا را با رای کاربران خود انتخاب می کند. نحوه انتخاب در سال جاری با سال های گذشته متفاوت تر است و در دو مرحله صورت می گیرد. در مرحله اول کاندیداهای محبوب ترین بازیکن جهان بصورت جداگانه در ۵ قاره فهرست شده اند که در بین بازیکنان آسیایی نام علی کریمی و فرهاد مجیدی از ایران دیده می شود. پارک جی سونگ(کره جنوبی) کیسوکه هوندا و شینجی کاگاوا(ژاپن) بدر الموتا(کویت) یاسر القحطانی و محمد نور(عربستان) یونس محمود(عراق) حسن عبدالفتاح(اردن) یانگ ژی(چین) سرور جپاروف(ازبکستان) الکساندر جوریچ(سنگاپور) دیگر بازیکنان لیست ۱۴ نفره آسیایی ها در این رای گیری است. کاربران این سایت از تاریخ ۸ نوامبر(امروز) تا ۱۵ دسامبر(۲۴ آذر) فرصت دارند تا در مرحله اول رای گیری شرکت کنند.

کریمی یا مجیدی؟!

بعد از پایان این مرحله، ۳ نفر اول قاره های آسیا، آفریقا و کونکاکاف به همراه ۵ نفر اول قاره های اروپا و آمریکای جنوبی و نفر اول قاره اقیانوسیه( جمعاً ۲۰ نفر) در لیست کاندیداهای نهایی قرار می گیرند و رای گیری مرحله دوم نیز از ۲۵ آذر آغاز می شود و تا ۱۵ دی ادامه دارد. بعد از ۲۰ روز رای گیری، در نهایت محبوب ترین بازیکن فوتبال جهان از بین این ۲۰ نفر معرفی می شود.

سال گذشته فرهاد مجیدی از ایران موفق شد تا بیشترین رای را به خود اختصاص داده و این عنوان را کسب کند.

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کریمی یا مجیدی؟!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج