adexo3
۱۴۶۴۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فریاد خشم ولاسکو مانع شکست والیبال نشد

اعضای تیم ملی والیبال ایران در دهمزن بازی خود در جام جهانی والیبال به مصاف صدرنشین جدول رفت و با ارائه یک بازی قبول ، مغلوبی سرافراز برابر روسهای قدرتی بود. تیم ملی ایران در ست اول تا مرز پیروزی پیش زفت.

اعضای تیم ملی والیبال ایران در دهمزن بازی خود در جام جهانی والیبال به مصاف صدرنشین جدول رفت و با ارائه یک بازی قبول ، مغلوبی سرافراز برابر روسهای قدرتی بود. تیم ملی ایران در ست اول تا مرز پیروزی پیش زفت.

بچه ها که ابتدا امتیاز های زیادی عقب بودند ، توانستند با یک بازی قابل قبول بازی را در امتیاز ۲۴ برابر کنند و در ماراتن پیروزی با روس ها بجنگند اما در ناهیت با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ ، بازی را واگذار کردند. در این ست ، حرف های تند ولاسکو بود که بازیکنانش را تحریک کرده بود. او وقتی ست واگذار شد از بازیکنانش ناراضی بود.

در ست دوم هم این روس ها بودند که بازی را در دست گرفتند و در نهایت هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ بازی را به سود خود پایان دادند. در این دو ست اما امیر غفور ، یکی از بهترین های میدان بود.

در ست دوم ، ولاسکو دو بار تایم استراحت گرفت و مدام با بازیکنانش حرف می زد اما انگار بچه ها نمی توانستند برابر روس های پر قدرت ، آنی باشند که مربی شان می خواست و این فریادهای سرمربی را بلند تر کرده بود. این روند در ست پایانی هم ادامه داشت و ایران بازی را ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد و ولاسکو هم دیگر باید می ایستاد و با نارضایتی بازی را تماشا می کرد.

این اما معنایش بازی بد تیم ملی والیبال نبود که بچه ها یکی از بهترین بازی های شان در مسابقات را ارائه کردند و تحت رهبری مربی خوب شان ، خوش درخشیدند اما شاید سرمربی که پتانسیل بازیکنانش را می شناسد ، از تک اشتباه های تیمش ناراضی بود. در پایان این مسابقه حتی امیر غفور از ایران ستاره بازی شد تا هیات فنی بازی ها ، بر بازی قابل قبول تیم ایران صحه بگذارند.

فردا آخرین بازی ایران در این بازی ها برابر ایتالیا ، دیگر تیم قدرتمند مسابقات برگزار می شود که ولاسکو برای این بازی حساسیتی ویژه دارد.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فریاد خشم ولاسکو مانع شکست والیبال نشد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرضیه

      ان شاء الله که خدا کمکشون می کنه واسه بازی بعدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج