۱۸۱۷۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فتح الله زاده توپ را به زمین سرمربی تیمش انداخت

شمارش معکوس برای اخراج مظلومی

با وجود آمار خوبی که پرویز مظلومی، سرمربی استقلال در این دو فصل ثبت کرده، بعضی از نزدیکان باشگاه استقلال از احتمال برکناری او خبر دهند.

شمارش معکوس برای اخراج مظلومی

تماشا: با وجود آمار خوبی که پرویز مظلومی، سرمربی استقلال در این دو فصل ثبت کرده، بعضی از نزدیکان باشگاه استقلال از احتمال برکناری او خبر دهند. مظلومی بالاخره بعد از 5 دربی به پرسپولیس باخت تا علی فتح الله زاده مدیر استقلال این بهانه را پیدا کند تا به سرمربی تیمش فشار بیاورد.

نتایج خوب مظلومی در این دو فصل، باعث شده است که مدیر استقلال نتواند تغییری در کادر فنی خود داشته باشد. این در حالی است که احتمالا همه می دانند مربی محبوب فتح الله زاده در ایران، امیر قلعه نویی است. اگرچه او در هر حال مربیان خارجی را به داخلی ها ترجیح می دهد. فتح الله زاده حتی پیش از شروع فصل و زمانی که قلعه نویی با سپاهان بر سر مسائل مالی به توافق نرسید، با مربی محبوبش ناهار خورد تا این شائبه به وجود بیاید که قصد دارد او را دوباره مسئول فنی آبی ها کند.

این صحبت ها در حالی در آن زمان مطرح شد که هم مظلومی و هم فتح الله زاده آن را تکذیب کردند و مدیر استقلال اعلام کرد که مظلومی در استقلال کارنامه موفقی داشته و قصد تغییر کادر فنی را ندارد. البته خود قلعه نویی هم در آن روزها می گفت که هر اتفاقی بیفتد، استقلالی نخواهد شد اما دنباله این داستان، چند هفته قبل کلید خورد زمانی که فتح الله زاده در گفت و گو با یکی از دوستانش نارضایتی هایش از مظلومی را تکرار کرده بود. ظاهرا دوستش به او هشدار داده بود که مظلومی نمی تواند در آسیا نتیجه بگیرد و بهتر است او به فکر تغییر کادر فنی باشد.

در این صحبت ها که به صورت خصوصی انجام می شد، فتح الله زاده حرف های دوستش را تایید کرد. او حتی گفته بود که هر کاری کرده تا مظلومی از استقلال برود اما هیچ یک نتیجه ای نداشته. فتح الله زاده همچنین به دوستش گفته که به دلیل نتایجی که تا این لحظه گرفته نمی تواند او را از کار برکنار کند. همه اینها را بگذارید کنار، کسر 5 درصد قرارداد کادر فنی استقلال بعد از شکست در دربی 74، خود دلیل مبرهنی است تا متوجه اختلاف مدیرعامل استقلال با مظلومی شوید.

تقریبا کسی شکی ندارد که کارنامه مظلومی در دربی بی نظیر بوده و حالا کسی نمی داند چرا فتح الله زاده بعد از این شکست، تصمیم گرفته قرارداد کادر فنی این تیم را کم کند. چیزی که محتمل است، این است که فتح الله زاده منتظر یک فرصت کوچک است تا امیر قلعه نویی یا یک مربی کارنامه دار خارجی را جایگزین مظلومی کند. باوجود اینکه استقلال در پایان هفته بیست و چهارم صدر جدول را به سپاهان واگذار کرد، حالا همه منتظرند ببینند که مظلومی چند هفته دیگر فرصت دارد تا روی نیمکت استقلال بنشیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      باز این استقلالیای بی جنبه یه باخت دادن به فکر تعویض مربی افتادن واسه همین بود پرسپولیس نمی برد دیگه این دفعه هم که برد فکر کرده بود این عادت رو ترک کردن

    • فاران

      مافیای فوتبال همه جا ریشه دوانده است ، ایران هم مستثنی نیست !!

    • mohammad

      بیچاره مظلومی چند تا بازی همش مگه باخته که می خوان اخراج کننش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج