اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۷۱۷
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

با تماشای چند عکس او را دعوت کردند!

حمله عجیب شبکه خبر به اشکان دژاگه

روز گذشته سایت رسمی شبکه خبر، در گزارش ویژه ای با تیتر «پشت پرده دعوت از بازیکنی که کسی او را ندیده» به رسانه هایی که از حضور دژاگه در تیم ملی ایران دفاع می کنند حمله کرد و این حمایت را به دلالان نسبت داد.

حمله عجیب شبکه خبر به اشکان دژاگه

تماشا : روز گذشته سایت رسمی شبکه خبر، در گزارش ویژه ای با تیتر «پشت پرده دعوت از بازیکنی که کسی او را ندیده» به رسانه هایی که از حضور دژاگه در تیم ملی ایران دفاع می کنند حمله کرد و این حمایت را به دلالان نسبت داد. در ابتدای این خبر آمده است: «نام اشکان دژاگه، فوتبالیستی که بازی ها و حتی خودش را کسی ندیده است، سرانجام در فهرست تیم ملی ایران گنجانده شد، اما امید عالیشاه مهاجم جوان و 9 گله راه آهن و سیدایمان موسوی بازیکن هشت گله نفت جایی در فهرست 37 نفره کی روش پیدا نکردند».

جالب اینجاست نویسنده سایت شبکه خبر نمی دانسته امید عالیشاه به دلیل مصدومیت شدید حداقل تا یک ماه دیگر قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و ایمان موسوی هم چند هفته ای است که به دلیل ناآمادگی در ترکیب نفت به میدان نمی رود.

جالب اینکه نویسنده با ناشناخته خواندن دژاگه برای مردم و سرمربی تیم ملی نوشته: «مسابقات بوندس لیگای آلمان از تلویزیون پخش نمی شود و دیدن چند عکس از دژاگه در اینترنت یا نشریات هم که کیفیت بازی او را نشان نمی دهد».

این درحالی است که هرکسی به راحتی می تواند بازی های اروپایی از شبکه های ماهواره ای تماشا کند. البته کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی علاوه بر دیدن این بازی ها، راهی آلمان شده و از نزدیک بازی های وینگر ایرانی وولفسبورگ را زیرنظر گرفته است.

پیش از این زمانی که در قحطی هافبک چپ فوتبال ما برانکو و دادکان به دنبال بازگرداندن فریدون زندی هافبک ایرانی تبار کایزرسلاترن بودند، صداوسیما حملات زیادی علیه او انجام داد و پیش از حضور این بازیکن بارها در مصاحبه هایی با افراد سنتی فوتبال و مطبوعات حضور زندی را ظلم به جوانان روستاهای دورافتاده ایران دانست!

جالب اینجاست با وجود حضور موفق و تاثیرگذار زندی در تیم ملی و بازی های خوب او در جریان مسابقات مقدماتی و نهایی جام جهانی 2006 و جام ملت های آسیا، نویسنده این مطلب از حمله به او فروگذار نکرده است: «تجربه حضور فریدون زندی و امیر شاپورزاده، دو بازیکن آلمانی ایرانی تبار در فوتبال ایران، این واقعیت را به یاد می آورد که بازی در یک تیم آلمانی برای بهترین بودن کافی نیست».

سایت شبکه خبر حتی برای تخریب وجهه دژاگه در نظر خوانندان از یک عکس نسبتا بی کیفیت که این بازیکن را در حال کشیدن پیراهن بازیکن حریف نشان می دهد استفاده کرده و بحث های ملی - سیاسی را هم به میان آورده است: «باید به دژاگه فرصت داد که به عنوان سربازی برای وطن و سرزمین مادری اش خدمت کند. هرچند یکی از دلایل به تعویق افتادن به ایران آمدن او، سربازی نرفتنش بود.

دژاگه زمانی که قوانین فیفا، انتخاب تیم ملی برای بازیکنان دوملیتی را محدود به سن 21 سالگی کرده بود، تیم آلمان را انتخاب کرد و حرفی از ایران نزد. زمانی که فیفا این قانون را لغو کرد و افشین قطبی، باز هم به اصرار برخی ها، نام دژاگه را در فهرست تیم ملی قرار داد، و به تیم ملی نیامد تا فرصت قرارگرفتن در ترکیب اصلی وولفسبورگ را به دست آورد و با صراحت گفت: می خواهد شانس خود را در آلمان امتحان کند تا شاید بتواند به تیم اصلی وولفسبورگ ملحق شود.»

مشخص نیست در شرایطی که ستارگان ژاپن و کره در اینترمیلان و منچستریونایتد می درخشند اما نکونام تنها لژیونر فیکس ایران در اروپاست، صداوسیما چه مشکلی با حضور یکی از پدیده های فصول اخیر بوندس لیگا در ایران دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      من این برنامه شبکه خبرو ندیدم اشکان یکی از بهترین های ولفسبورگ آلمانه تو لیگ ما هم به جز مجیدی که اونم رفت خداییش بازیکنی داریم که تو سطح اون باشه.نیومده تیشه ورداشتیم داریم ریششو میزنیم.اگه میخوایم بعد از 8سال رنگ جام جهانیو ببینیم باید همه کمک کنیم.

      پاسخ ها

      • maryam

        اقا محسن منم موافقم.به نظر من این افراد همونا هستن که چشم دیدن موفقیت کسی رو ندارن.باید بهشون گفت متاسفم

      • فرامرز

        از شبکه خبر پخش نشده.تو سايت شبکه خبر بوده ظاهرا.ارزش پخش شدن از تلويزيون رو نداشته تو سايت گذاشتن.

    • آریا

      به نظر من اشکان بازیکن خوبی باید باشد چون که اگر بازیکن خوبی نبود درلیگ آلمان بازی نمیکرد

    • jamshid

      مطمئن باشید حضور دژاگه برای ایران مفید خواهد بود اما اینکه برای یک فوتبالیست از سوی رسانه ملی جو سازی شود جای بسی تاسف است ما باید برای سربلندی ایران آرزوی موفقیت کنیم .

    • meshki push

      چرا حمله میکنی خب؟!!

    • محمدهادی

      سلام خوبی جناب آقای دژاگه؟یه جوان ۳۰ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس ....متشکرم الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج