اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۳۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

داغ ترین برنامه نود فردا روی آنتن می رود؟

عادل برای ۹۰ داغ هنوز اوکی نگرفته است؟!

علی کفاشیان، عزیز محمدی و شاید هم محمدحسین قریب، فردا مهمان یکی از داغ ترین برنامه های نود خواهند بود.

عادل برای 90 داغ هنوز اوکی نگرفته است؟!

تماشا: علی کفاشیان، عزیز محمدی و شاید هم محمدحسین قریب، فردا مهمان یکی از داغ ترین برنامه های نود خواهند بود. این پروژه از چند وقت قبل کلید خورده بود اما به سرانجام رسیدن آن، هفته پیش و زمانی که حسین جلالی روی خط برنامه نود آمد تا درمورد دخالت وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون دوومیدانی صحبت کند، با ابهام مواجه شد. او تازه داشت مقدمه چینی می کرد تا در مورد دخالت وزارت وزرش در انتخابات این فدراسیون حرف بزند که به یکباره تلفن قطع شد. بعد از این ماجرا بود که عادل فردوسی پور دوباره وعده داد هفته بعد موضوع انتخابات را با حضور علی کفاشیان، عزیز محمدی و محمدحسین قریب، سه کاندیدای اصلی ریاست فدراسیون فوتبال پیگیری می کند.

با این حال در تمام طول هفته دو بحث مطرح بود؛ یکی اینکه آیا کاندیداها حاضر می شوند در این برنامه شرکت کنند و دوم اینکه آیا صدا و سیما تحمل این را دارد که احتمالا بعضی از سیاست های وزارت ورزش مورد انتقاد قرار بگیرد؟

این ابهامات زمانی بیشتر شد که خبر رسید نامه ای به صدا و سیما ارسال شده تا در آستانه انتخابات مجلس از دامن زدن به بحث دخالت وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال پرهیز کند. انتخابات مجلس 12 اسفند و انتخابات فدراسیون فوتبال 15 اسفند برگزار می شود و به همین دلیل از صدا و سیما خواسته شده که هرگونه بحث چالشی در این باره پرهیز شود.
با تمام این تفاسیر، عادل فردوسی پور مصر است که برنامه اش را باتوجه به پیش بینی های قبلی اش روی آنتن ببرد هرچند که باید تا فرداشب صبر کرد و دید که آیا صدا و سیما حاضر می شود چنین برنامه ای پخش شود یا نه.

آخرین اخبار حاکی از آن است که علی کفاشیان و عزیز محمدی برای شرکت در این مناظره مطبوعاتی اعلام آمادگی کرده اند ولی هنوز خبر دقیقی از حضور محمدحسین رقیب در این برنامه در دست نیست. حتی گفته می شود عوامل برنامه نود تا دیروز مطمئن نبودند که آیا قریب حاضر می شود در این مناظره شرکت کند یا نه؟

علی کفاشیان که پیش از این ملاحظاتی برای شرکت در مناظره برنامه نود داشت، ظاهرا قبول کرده که در این برنامه شرکت کند. کفاشیان در گفت و گوی کوتاهی با تماشا گفت:

«من در برنامه نود شرکت می کنم و هیچ مشکلی ندارم».

پیش بینی می شود فردا یکی از داغ ترین برنامه های تاریخ نود پخش شود و در آن اتفاقات غیرقابل پیش بینی ای مثل کم شدن سرعت انتقال اس ام اس ها، قطع شدن تماس های تلفنی، حذف یکسری آیتم ها و قطع شدن بدون اطلاع برنامه رخ دهد. اتفاقاتی که چندین بار در این برنامه افتاده است و عادل فردوسی پور سعی کرده به نوعی مردم را در جریان جزئیات آنها بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج