۱۹۴۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افت استقلال به دلیل غیبت مصدومان را قبول ندارم

آندو: از فروردین ۹۱ برمی گردم

هافبک آبی ها که غیبتش در تیم به طور محسوسی به چشم آمد روز گذشته با انجام یک عمل جراحی سرپایی «پینی» را که برای جوش خوردن استخوانش در پایش کار گذاشته شده بود خارج کرد تا بتواند نرم دویدن را آغاز کند.

آندو: از فروردین 91 برمی گردم

تماشا: "آندرانیک تیموریان" مهم ترین چهره در میان مصدومان استقلال در چند ماه گذشته است. هافبک آبی ها که غیبتش در تیم به طور محسوسی به چشم آمد روز گذشته با انجام یک عمل جراحی سرپایی «پینی» را که برای جوش خوردن استخوانش در پایش کار گذاشته شده بود خارج کرد تا بتواند نرم دویدن را آغاز کند.

آندرانیک تیموریان در گفت و گو با ایپنا درباره زمان بازگشتش به تمرینات می گوید:

«طبق نظر پزشکان معالجم از فروردین 91 می توانم تمریناتم را آغاز کنم و در کنار استقلال باشم. دوری از فوتبال برایم سخت است و امیدوارم زودتر بتوانم برای استقلال به میدان بروم».
تیموریان درباره نظر کارشناسان نسبت به افت استقلال در زمان مصدومیت بازیکنانش می گوید:

«من این حرف را قبول ندارم که استقلال با مصدومیت چند بازیکن ضعیف شد. الان می بینید که تیم خوب بازی می کند و نتایج خوبی هم می گیرد. بازیکنان جانشین مصدومان به فرصت نیاز داشتند تا بتوانند با تیم هماهنگ شوند. الان هم خیلی خوب در تیم جا افتاده اند و با بازگشت مصدومان شرایط استقلال از این بهتر هم می شود».

هافبک استقلال با صحبت درباره شانس استقلال برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ به صحبت هایش پایان می دهد:

«چیزی به فینال جام حذفی نمانده و یک بازی دیگر فقط مانده تا استقلال به قهرمانی برسد. من به فینال جام حذفی خوشبین هستم و با اینکه این بازی در زمین نامناسبی برگزار می شود اما استقلال شانس زیادی دارد که شاهین را که از شرایط خوبی برخوردار نیست شکست دهد. در لیگ هم فاصله امتیازات کم است و استقلال می تواند دوباره به صدر برگردد. فکر می کنم آخر فصل برای استقلال به خوبی و خوشی تمام شود.»

کیهانی: برداشتن پین از پای آندو جراحی نبود

با خارج شدن پین از پای آندرانیک تیموریان شمارش معکوس برای بازگشت هافبک استقلال به میادین آغاز شده است. درحالی که بسیاری از رسانه ها این پین خارج کردن از پای آندو را تحت عنوان عمل جراحی مطرح کرده اند، دکتر کیهانی، پزشک معالج آندو این اقدام را جراحی نمی داند و در این باره به فارس می گوید:

«برداشتن پین، عمل جراحی نیست و تنها یک عمل سرپایی است که پنج دقیقه هم زمان نمی برد. این بازیکن از فروردین می تواند تمریناتش را شروع کند».

پزشک آندو در ادامه صحبت هایش درباره بازگشت آندو به میادین می گوید:«اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مشکل خاصی به وجود نیاید، تیموریان می تواند تمریناتش را از اول فروردین آغاز کند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج