اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۴۷۷
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

پروین: رفتن ناصر خیلی تلخ بود

علی پروین از اتفاقات سال ۹۰ اصلا راضی نیست. سالی که بهارش با فوت رفیق همیشگی اش، ناصر حجازی آغاز شد

پروین: رفتن ناصر خیلی تلخ بود

تماشا: علی پروین از اتفاقات سال 90 اصلا راضی نیست. سالی که بهارش با فوت رفیق همیشگی اش، ناصر حجازی آغاز شد و پس از آن هم پرسپولیس با حاشیه های فراوان هیچ وقت نتوانست یک مدعی جدی قهرمانی باشد.

پایان این سال بد، افشای اتفاقات وحشتناک فوتسال در بازی پرسپولیس و گیتی پسند اصفهان بود. اسطوره سرخپوشان امیدوار است سال جدید با درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل، سال خوبی برای فوتبال ایران باشد. پروین در گفت و گو با فارس، از خاطرات خود در سالی که گذشت می گوید.

پروین: رفتن ناصر خیلی تلخ بود

*سال ۹۰ برایتان چطور بود؟

متاسفانه هر کاری می کنم خاطره خوبی به ذهنم نمی رسه. سال ۹۰ واسه من خیلی بد بود. مخصوصا با اتفاقاتی که توش افتاد تلخ تر هم شد. خدا کنه مثل این دیگه تکرار نشه.

*چه اتفاقاتی؟

رفتن ناصر حجازی، دوست، یار و رقیبم بزرگ ترین و تلخ ترین خاطره زندگی ام در سال ۹۰ بود. وقتی ناصر رو، رو تخت بیمارستان دیدم، جیگرم کباب شد. خبر درگذشت او را که شنیدم تا سه چهار روز نمی دانستم چطور می تونم باورش کنم. بعضی وقت ها می رفتم پشت در بیمارستان دعاهای مردم رو می شنیدم. روزهای بدی بود اما ناصر رو از دست دادیم. مردم همیشه یادش رو زنده نگه می دارن. الان وقتی می بینم تو استادیوم ها نام ناصر و یادگار او رو می برند، لذت می مبرم. ناصر در قلب تک تک ایرانی ها جا دارد.

*پرسپولیس ۹۰ چطور بود؟

به نظرم پرسپولیس از اول اشتباه بسته شد و این وسط بنده خدا حمید استیلی رو فنا کردند. دعوا و مرافعه بین کاشانی و دایی باعث شد حمید نتونه خودش رو نشون بده. پرسپولیسی ها خوب یارگیری نکردند و با ۱۲، ۱۳ نفر رفتند ترکیه اردو تشکیل دادند. تیم اسیر حاشیه ها شد؛ این وسط حمید استیلی دچار مسائلی شد که نباید برایش پیش می اومد.

*استیلی خودش هم تقصیر داشت!

کاری به این حرف ها ندارم، اما این بچه نتونست افکارش رو تو پرسپولیس پیاده کنه. سال ۹۰ برای حمید هم مثل من بسیار بد بود و امیدوارم درس های خوبی گرفته باشه.

*حقیقت داشت که شما با آمدن مربی خارجی مخالف بودید؟

من دوست نداشتم مربی خارجی درجه دو و سه برای ما بیاورند، اما خدا رو شکر دنیزلی اومد و تیم جمع و جور شد با اینکه هنوز نتیجه نمی گیریم، ولی بچه ها به خودشون اومدند و دنیزلی افکار خوبش رو پیاده کرده است. ایشاالله سال آینده بتونه با پرسپولیس به نتایج دلخواه برسه. خود آقامصطفی می داند رفاقت خوبی باهاش داریم و براش آرزوی موفقیت می کنیم.

*برسیم به تیم ملی، گروه بندی مرحله دوم جام جهانی ۲۱۴ چطور بود؟

بعد از گروه بندی اعلام کردیم تو گروه بدی قرار نگرفته ایم، اما حالا همه مصاحبه می کنند و می گویند خیلی آسان است و مدعی شدند تیم ملی راحت صعود می کند. آخه چه خبره؟ شما تیم ها و برنامه ریزی آنها را نمی بینید؟ به نظرم گروه خوبی است و ما شایسته صعود هستیم، اما کار سختی داریم. همین قطر به ایران اومد و از ما مساوی گرفت. پس قطر و لبنان هم می تونن برای ما دردسر درست کنند.

*با ماندگاری کفاشیان در ریاست فدراسیون فوتبال موافق بودید؟

صددرصد. چون با ماندن او به نتایج خوبی می رسیم. کفاشیان چهار سال تو فوتبال ما فعالیت کرد، سرد و گرم رو چشید و حالا می تونه بازدهی خوبی داشته باشه. قطعا افرادی که به کفاشیان رای دادند بدون برنامه این کار رو نکردند، پس حالا باید گود رو به کفاشیان تحویل دهیم و مثل شیر پشت سرش باشیم چون کار سختی برای مسافر برزیل شدن داریم.

*دربی ۷۴ و هت تریک زاید چطور بود؟

دربی ۷۴ جزو خاطراتی بود که مرا یاد شش تایی کردن استقلال انداخت. به نظرم یک معجزه بود. در ۱۰ دقیقه زاید تمام استادیوم رو برعکس کرد. البته استقلالی ها هم غرور داشتند ولی این بازی تمام شد و پرسپولیس مزد زحماتش رو گرفت.

*با رویانیان که مشکلی ندارید؟

من و رویانیان همیشه با هم حرف می زنیم و نظراتمان را می گوییم. من با سردار هیچ مشکلی ندارم و همه می خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم.

*اتفاقات اخیر فوتسال پرسپولیس و ماجرای تبانی را شنیده اید؟

این رو برای آقایونی می گیم که نمی دونند! پیراهن پرسپولیس حرمت داره، تو هر رشته ای که آن رو می پوشید. خوشبختانه صحبت های مسوولان باشگاه رو درباره این قضیه خوندم و امیدوارم اگر ثابت شد برخورد جدی انجام بشه. حالا هر فردی می خواد باشد.

این پیراهن تن بزرگانی بوده که بدون چشمداشت به پول عرق ریختند و برای سربلندی و خوشحالی هواداران زحمت کشیدند. هرچند امیدوارم که این ماجرا صحت نداشته باشه. نمی خواستم این حرف رو بزنم، اما واقعا اگر تو فوتبال ما چنین اتفاقی افتاده باشد، باید در این فوتبال رو گل بگیریم. مخصوصا تو باشگاه بزرگ پرسپولیس که همه چشم ها به آن دوخته شده. باز هم می خوام رویانیان برخوردی جدی با این مساله داشته باشه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج