اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۱۹۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد بی شرمانه به سهراب بختیاری زاده!

رشوه میلیونی به یک کاپیتان تیم لیگ برتری

با نزدیک شدن به پایان فصل و رقابت داغ برای قهرمانی درصد اتفاقات عجیب و غریب و شایعات و حاشیه ها هم افزایش پیدا می کند.

رشوه میلیونی به یک کاپیتان تیم لیگ برتری

تماشا: با نزدیک شدن به پایان فصل و رقابت داغ برای قهرمانی درصد اتفاقات عجیب و غریب و شایعات و حاشیه ها هم افزایش پیدا می کند. یکی از این اتفاقات برای تیم صبا و کاپیتان این تیم روی داده است.

رشوه میلیونی به یک کاپیتان تیم لیگ برتری

همه چیز از یک تماس مشکوک آغاز شد؛ از یک شماره ایرانسل که البته مسلما بی نام هم هست. درواقع تماس یک پیام کوتاه بود با باسابقه ترین فوتبالیست لیگ برتر که مضمون آشنایی داشت. یک پیشنهاد چند میلیونی برای یک تغییر نتیجه بازی های پیش روی صبا، تیمی که سهراب کاپیتان آن است.

بختیاری زاده در این باره به گل می گوید: «یک اس ام اس غریبه بود. من به تازگی از شماره ای استفاده می کنم که فقط معدودی از دوستان من آن را دارند و دیدن این اس ام اس برای من تعجب برانگیز بود؛ اما ظاهرا کسی که این پیامک را ارسال کرده بود کارش را خوب بلد است».

سهراب در مورد جزئیات این پیامک می گوید: «متن پیامک یک پیشنهاد ۱۰ میلیونی بود، اینکه من کاری بکنم تیمم در ۶ بازی باقیمانده امتیاز از دست بدهد؛ یعنی پنالتی بدهم و خرابکاری کنم! در این پیامک طرف قول ۵ میلیون قبل از بازی و ۵ میلیون بعد از بازی را می دهد».

تیم صبا در جدول چهارم است و شانس چندانی برای کسب سهمیه آسیایی ندارد؛ اما موقعیت این تیم در رده چهارم از طرف تیم های مختلفی تهدید می شود.

بختیاری زاده در این باره می گوید: «من نمی توانم باور کنم که این کار یکی از منصوبین تیم هایی باشد که با ما رقابت می کند. کاری هم که من کردم این بود که ماجرا را به عبدالله ویسی گفتم و توضیح دادم که مراقب بچه های جوان تیممان باشد چون شاید یک در میلیون وسوسه شوند. بعد هم به مسوولان و دوستانی که می شناختم زنگ زدم و شماره را دادم تا آنها پیگیری کنند. من در دوران فوتبالم با چنین مساله ای رو به رو نشده بودم و در واقع کسی به خودش جرات نداده بود که این کار را با من انجام بدهد؛ اما ظاهرا در فوتبال ایران خیلی چیزها تغییر کرده».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamid

      رشوه نه بابا کی کجا ؟؟؟؟؟؟
      یه بحث جدید بکنیم نه""""""
      دیگه عادی شده نه ؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج