adexo3
۲۱۴۸۸
۵ نظر
۵۰۲۵
۵ نظر
۵۰۲۵
پ

پرسپولیس در خطر سقوط به لیگ یک!

رای کمیته انضباطی درباره بازی پرسپولس–داماش، آن قدر حاشیه داشت که احتمالا هواداران پرسپولیس تا الان که ۴۰ ساعت از اعلام آن می گذرد، هنوز دقیقا نمی دانند چه اتفاقی برای تیم محبوبشان خواهد افتاد.

پرسپولیس در خطر سقوط به لیگ یک!

تماشا: رای کمیته انضباطی درباره بازی پرسپولس-داماش، آن قدر حاشیه داشت که احتمالا هواداران پرسپولیس تا الان که 40 ساعت از اعلام آن می گذرد، هنوز دقیقا نمی دانند چه اتفاقی برای تیم محبوبشان خواهد افتاد. کسر دو امتیاز از 38 امتیاز پرسپولیس، آنها را 36 امتیازی می کند.

دقیقا مشابه داماش، با این تفاوت که نماینده گیلان تفاضل گل بدتری دارد و حتی با وجود اضافه شدن سه گل هم کماکان سه گل برای رسیدن به تفاضل جدید پرسپولیس کم دارد. به این ترتیب پرسپولیس به رتبه دهم خواهد رفت. آنها 36 امتیازی هستند و شاهین بوشهر، اولین تیم حاضر در منطقه سقوط، 31 امتیازی. با این شرایط شاگردان دنیزلی حتی می توانند به دسته پایین تر سقوط کنند!

پرسپولیسی ها که با برد داماش به پنج امتیازی سهمیه لیگ قهرمانان می رسیدند، با اشتباهات رفیعی داور مسابقه و حکم عجیب و غریب کمیته انضباطی با منطقه سقوط پنج امتیاز فاصله دارند. جالب اینجاست پرسپولیس در پنج بازی پایانی خود سه مسابقه بسیار سخت را در اصفهان، تبریز و اهواز مقابل سپاهان، تراکتورسازی و فولاد برگزار می کنند.

سرخپوشان برای حاشیه امنیت قطعی خود باید 10 امتیاز از 15 امتیاز باقی مانده به دست آورند اما گرفتن حتی یک امتیاز از این سه مسابقه، توسط پرسپولیسی که انگیزه های خود در لیگ را از دست داده و با رفتار اخیر کمیته انضباطی اطمینان و هیجانی به واقعی بودن مسابقات ندارد کار سختی به نظر می رسد. البته شاهین هم در بازی های پایانی خود میزبان استقلال و مهمان سپاهان خواهد بود اما انگیزه فوق العاده شاگردان اصغر کامیاب را نمی توان با روحیه تخریب شده شاگردان دنیزلی مقایسه کرد.

باتوجه به امتیازات چهار تیم اول جدول، پرسپولیس دیگر حتی روی کاغذ هم شانسی حتی اندک برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا ندارد. از جمع رقبای آینده پرسپولیس، سایپا میانه جدولی است و آنها هم شرایط پرسپولیس را دارند. فولاد خوزستان هم باتوجه به باخت این هفته مقابل سایپا روزنه امید چهارم شدن را از دست داد. در این شرایط فقط سپاهان، تراکتورسازی و راه آهن باقی می مانند. بعضی تیم های اول، سوم و چهاردهم جدول رده بندی. دو تیم اول در کورس قهرمانی هستند و راه آهن هم در حال حاضر فقط یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. نبرد با پرسپولیس دنیزلی می توانست برای رقبای این سه تیم امید زیادی به وجود آورد، اما باتوجه به بی انگیزگی پرسپولیس در این مسابقات صورت مساله کاملا پاک می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • akbar

      این حرفها نیست شما دلتون میخواد که پرسپلویس برود لیگ دسته یک اما به همین خیال باش .

    • سیمین

      ما که دلمون نمیخواد بره دسته یک آخه اونوقت دیگه واسه کی کری بخونیم؟؟!!!

    • R

      به جهنم زود تر بره

    • فاران

      پرسپولیس محبوب قلبهاست ، این تیم دوست داشتنی در هرکجای جدول باشه همیشه محبوب است !!

    • reyhoon

      R jan mishe bas koni football arzeshe hers khordan nadare

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج