adexo3
۲۳۶۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستاره های شاهین به کجا می روند؟

نگاهی می اندازیم به ستاره های شاهین و شایعات تایید شده و نشده مذاکرات آنها و اینکه در لیگ دوازدهم بازیکنان فعلی شاهین لباس چه تیمی را بر تن می کنند.

ستاره های شاهین به کجا می روند؟

تماشا: به نظر نمی رسد با سقوط شاهین، مسوولان این تیم قادر باشند ستاره های باشگاه شان را راضی کنند تا در فصل بعد با شاهین به لیگ یک بروند. از سوی دیگر بازیکنان شا هین سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شوند که همین مساله آنها را در یک موقعیت اکازیون قرار می دهد و باتوجه به اینکه نسبت به دو تیم دیگر سقوط کرده بازیکنان بهتری دارند در بازار نقل و انتقالات طرفداران بیشتری دارند.

به همین دلیل نمایندگان تیم های مختلف به بوشهر سرازیر شده اند و در حال مذاکره با مهره های اسم و رسمدار این تیم هستند. تصور اینکه بازیکنی مثل وحید طالب لو را به خدمت بگیری بدون اینکه از سهمیه لیگ برتری استفاده کنی باعث شده موج کارد و چنگال به دستان، به سمت تکه تکه کردن شاهین سرازیر شوند.

ستاره های شاهین به کجا می روند؟

تماشا نگاهی می اندازد به ستاره های شاهین و شایعات تایید شده و نشده مذاکرات آنها و اینکه در لیگ دوازدهم بازیکنان فعلی شاهین لباس چه تیمی را بر تن می کنند.

وحید طالب لو: به نظر می رسد برای آگاهی از تیم بعدی طالب لو باید منتظر ماند و دید که امیر قلعه نویی با چه تیمی به توافق خواهید رسید. باتوجه به اتفاقات رخ داده در اواخر فصل و روابط خوب قلعه نویی با این دروازه بان، طالب لو به احتمال بسیار زیاد در تیمی خواهد بود که قلعه نویی سرمربی آن باشد. بنابراین تراکتورسازی یا استقلال از سایر گزینه ها پررنگ تر خواهند بود.

لک چیرا: مدافع مستحکم شاهین مورد توجه مصطفی دنیزلی قرار گرفته و گفته می شود پرسپولیس برای به خدمت گرفتن او تلاش می کند.
هادی شکوری: شکوری هم مورد توجه پرسپولیسی ها قرار دارد. شکوری در پاس زیر نظر دنیزلی کار کرده و مورد تایید دنیزلی هم هست. به همین دلیل مربی ترک تبار پرسپولیس در اواخر فصل به خبرنگار تماشا گفته بود که قصد دارد این مدافع را به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه کند.

ایوان پتروویچ: با اینکه هنوز وضعیت بازیکنان خارجی لیگ برای فصل بعد مشخص نشده است، اما پتروویچ تقریبا مقصد بعدی اش را مشخص کرده است. او که از شش باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشت، مس کرمان را انتخاب کرد و حتی با این تیم قرارداد داخلی هم امضا کرده است.

مسعود ظفرزاده: از دو ماه پیش روی سکوهای استادیوم بهشتی بوشهر شایع شده بود که فولاد بازی های نظرزاده را زیرنظر دارد. اما باید ید که با رفتن جلالی از این تیم وضعیت به چه ترتیب خواهد شد.

البته فولاد در انتهای فصل سامان سعید، دفاع راستش را از دست داده و قطعا در فصل نقل و انتقالات به دنبال یک دفاع راست خواهد بود.

عباس پورخسروانی: بازیکن سیرجانی شاهین قبلا اعلام کرده بود که به تیم استان خودش می رود. به همین دلیل کرمانی ها شاید برای جذب او چندان مشکل نداشته باشند.

محسن ایران نژاد: این بازیکن منتظر اتفاقات باشگاه سایپاست، درصورت سرمربیگری استیلی در این باشگاه، ایران نژاد راهی کرج خواهد شد در غیر این صورت گفته می شود باتوجه به روابط خوبی که با مرزبان دارد به سپاهان خواهد رفت.

مهدی نوری و مرتضی عزیزمحمدی: دو بازیکنی هستند که با پیکان صحبت هایی کرده اند. باتوجه به اینکه عبدالله ویسی، سرمربی جدید پیکان، به دنبال جذب بازیکنانی با قیمت پایین است، به نظر نمی رسد این و بازیکن برای فصل بعد رقم قرارداد بالایی داشته باشند.

منصور تنهایی: با فولاد و آلومینیوم مذاکره کرده و به نظر می رسد باتوجه به تجربه لیگ برتری اش به آلومینیوم هرمزگان نزدیک تر است. بابک لطیفی، شاهین شفیعی، مهدی شکوهی و سعید بیات هنوز یک سال دیگر با شاهین قرارداد دارند و هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکرده اند و به نظر می رسد باید فصل بعد با لباس شاهین در لیگ یک بازی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج