adexo3
۲۴۲۶۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رسولی نژاد: قلعه نوعی هم لیست آماده کرد

فرزامي ليست اسامي بازيکنان را آماده کرده است. گويا امير قلعه‌نويي هم ليستي را تهيه کرده است. با مظلومي هم صحبتي داشتيم.

ورزش 3: رييس هيات مديره استقلال با تاييد خبر مذاکره اين باشگاه با قلعه‌نويي گفت که او در کنار پرويز مظلومي و گزينه خارجي شانس برابري دارد.

احمد رسولي نژاد درباره شکست استقلال برابر سپاهان که به حذف اين تيم از ليگ قهرمانان آسيا منجر شد، اظهار کرد: استقلال ديشب اصلا خوب نبود. سپاهان مستحق پيروزي بود. استقلال اصلا در حد و اندازه خودش ظاهر نشد.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا با امير قلعه‌نويي مذاکره کرده‌ايد، تصريح کرد: قرار بود امروز جلسه هيات مديره استقلال برگزار شود اما چون امروز آخرين روز کاري مجلس هشتم است و نجف نژاد نمي‌توانست در جلسه حضور پيدا کند، نشست هيات مديره به روز يکشنبه موکول شد. گزينه‌هاي هدايت استقلال در فصل آينده مورد بررسي قرار گرفتند.

امير قلعه‌نويي، پرويز مظلومي و يک مربي خارجي گزينه‌هاي ما براي فصل بعد هستند. ان‌شاءالله در جلسه روز يکشنبه تصميم‌گيري نهايي در رابطه با سرمربي جديد گرفته و نام سرمربي اعلام خواهد شد.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال با تاييد مذاکره با امير قلعه‌نويي براي هدايت استقلال يادآور شد: ما به مديرعامل ماموريت داده بوديم که صحبت‌هاي مقدماتي با گزينه‌ها داشته باشد. قهرماني در جام حذفي،‌ سومي در رقابت‌هاي ليگ برتر و صعود يک مرحله‌اي در ليگ قهرمانان آسيا همگي نشان مي‌دهد که شايد اگر دقت بيشتري داشتيم و از فرصت‌ها بهتر استفاده مي‌کنيم مي‌توانستيم نتايج خوبي بگيريم.

مجموعه عملکرد مظلومي نيز تا يکشنبه بررسي مي‌شود. در کنار آن هم قلعه‌نويي و يک مربي خارجي گزينه‌هاي مطرح هيات مديره هستند.

وي با تاکيد بر اينکه شانس همه گزينه‌ها براي سرمربي‌گري استقلال يکسان است، گفت: همه گزينه‌ها شانس برابر دارند و احتمال دارد خود مظلومي در باشگاه بماند.

رسولي نژاد در واکنش به حضور احتمالي بنگر و سيد جلال حسيني در باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: ما بايد ابتدا روز يکشنبه تصميم نهايي را درباره سرمربي بگيريم چون ديگر فرصتي نداريم. بايد سرمربي بيايد که ليست اسامي را به ما بدهد و باشگاه اقدام به جذب بازيکن کند.

در هر حال باشگاه استقلال در فصل آينده با يک تيم قوي‌تر راهي مسابقه‌ها خواهد شد. ما هم با بازيکناني وارد مذاکره شديم ولي منتظر تعيين سرمربي هستيم. هيات مديره به هيچ وجه در انتخاب بازيکنان دخالت ندارد و سرمربي نفرات جديد را انتخاب خواهد کرد.

ترکيب اصلي استقلال حفظ مي‌شود و تقريبا کسي از باشگاه جدا نخواهد شد. ما در برخي نقاط ضعف داريم. به عنوان مثال همه عالم و آدم مي‌دانند که باشگاه استقلال نياز به يک مهاجم سرزن دارد.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا ليست اسامي بازيکنان جديد مشخص است گفت: فرزامي ليست اسامي بازيکنان را آماده کرده است. گويا امير قلعه‌نويي هم ليستي را تهيه کرده است. با مظلومي هم صحبتي داشتيم.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال در پاسخ به اين پرسش که تکليف فتح‌الله‌زاده چه خواهد شد و آيا او از باشگاه جدا مي‌شود، تصريح کرد: طبق قانون شرکت‌ها استقلال يک شرکت دولتي است تصميم‌گيري نهايي در مورد مديرعامل توسط شخص وزير و با نظر هيات مديره صورت خواهد گرفت.

درست است که حسيني به عنوان رييس مجمع باشگاه استقلال معرفي شده ولي چون باشگاه وابسته به وزارت ورزش است، تصميم‌گيري اصلي توسط عباسي صورت مي‌گيرد.

وي با بيان اينکه فتح‌الله‌زاده جزو گزينه‌هاي مديرعاملي باشگاه استقلال نيست، خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده در چندين جلسه هيات مديره اعلام کرده که مايل است به عنوان عضو هيات مديره فعاليت کند. او يک بار استعفاي کتبي به ما داد، چندين بار به صورت شفاهي و علني درخواستش را براي کناره‌گيري اعلام کرد و گفت که نمي‌خواهد به عنوان مديرعامل در باشگاه فعاليت کند.

به همين دليل هيات مديره گزينه‌هايش را روز يکشنبه اعلام مي‌کند و روي يک فرد با اکثريت آرا به نتيجه مي‌رسيم و نام گزينه مورد نظر را براي گرفتن تاييديه به وزير ورزش اعلام خواهيم کرد. البته ممکن است چند گزينه براي مديرعاملي معرفي شوند. رفتن فتح‌الله‌زاده منوط به نظر وزير است اما او جزو گزينه‌هاي ما براي مديرعاملي فصل آينده نيست.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که برخي بازيکنان استقلال مي‌گويند از باشگاه طلب‌هاي ۵۰۰ يا ۳۵۰ ميليون توماني دارند، تصريح کرد: بايد طلب‌ها بررسي شوند. استقلال با محاسبه پول‌هايي که از وزارت ورزش، سازمان ليگ، تبليغات روي پيراهن و فروش بازيکن داشته، حدود ۱۵ ميليارد تومان درآمدزايي کرده است.

براي ما عجيب است که بازيکنان از باشگاه طلبکارند. قرار شده که در جلسه روز يکشنبه مديرعامل به صراحت و به صورت مکتوب، ميزان بدهي باشگاه به مربي، بازيکن، دفاتر فروش بليت،‌ هتل و... را به ما ارائه دهد تا رسما بدانيم بدهي باشگاه استقلال چقدر است.

وي در واکنش به اين اظهار نظر که هر روز رقم‌هاي مختلفي از بدهکاري باشگاه استقلال عنوان مي‌شود گفت: ما هم هر روز رقم‌هاي متفاوتي مي‌شنويم. يک روز مي‌گويند استقلال ۸ ميليارد بدهي دارد، روز بعد ۱۱ ميليارد و روز بعد از آن هم ۱۵ ميليارد! ما بايد براي پرداخت بدهي باشگاه تدبير کنيم و هم اين که با دست پر به استقبال فصل جديد برويم. نمي‌خواهيم ديگر پرداخت قرارداد بازيکنان با مشکل مواجه باشد تا بازيکنان با تمام وجود مسابقه دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج