اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۶۷۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز؛ چرا فقط کلمنته؟ کاپلو چی؟ پپ چی؟

چرا فقط کلمنته؟ خب به گواردیولا هم فکر می کردید. الان کاپلو هم تیم ندارد، چرا او را یکی از گزینه ها قرار ندادید؟

طنز؛ چرا فقط کلمنته؟ کاپلو چی؟ پپ چی؟

تماشا: شاعر می گوید من از تو می گذرم اما تو از من نمی گذری. البته دقیقا که این را نمی گوید، ولی توی همین مایه هاست. حالا داستان ما با آقای فرزامی است؛ ما هر کاری می کنیم آقای فرزامی استقلال را بی خیال شویم، آقای فرزامی ما را بی خیال نمی شود.

الان شما نگاه کن وضعیت استقلال چه شیر تو شیری است. آقای فتح الله زاده رفته اند استانبول دارند با وزیر رایزنی کنند، از این طرف آقای رسولی نژاد و اعضای هیات مدیره جلسه می گذارند مدیر باشگاه را هوا می کنند. چندتا نامزد هم برای مدیریت باشگاه دارند که واقعا حیران مانده ایم از کجا پیدایشان کرده اند و جز شمالی بودن و هم ولایتی بودن چه دلیلی می شود برای مطرح شدن نام شان پیدا کرد.

حالا آن آقای شهریاری هیچی، آقای امیدوار رضایی هم هیچی، آقای کردنوری را ازکجا پیدا کرده اید خوش سلیقه ها. خداوکیلی ما چند سال بود اسم آقای کردنوری را نشنیده بودیم و اصلا یادمان رفته بود که ایشان هم روزی در فوتبال بوده.

احتمالا خودشان هم یادشان رفته بوده که فوتبال را با چه «ف»ای می نویسند، آن وقت مدیرعامل استقلال؟ یعنی خداوکیلی الان آقای کردنوری را بیاورید چندتا از بازیکنان لیگ را می شناسند که بخواهند برای استقلال فصل بعد تیم ببندند. حالا اینها هیچی.

ما از اول قرار بود درباره آقای فرزامی بنویسیم و جالب بودن حرف هایشان، جلسه هیات مدیره نتیجه اش این شده که گزینه های مربیگری استقلال مظلومی اند و قلعه نویی و کلمنته. البته بعضی از اعضا گفته اند گزینه ها قلعه نویی و مظلومی اند، بعضی گفته اند که قلعه نویی با کلمنته، بعضی ها هم هیچ نگفته اند! اما در این میان حرف آقای فرزامی به نظرمان قشنگ بود که گفته بودند با کلمنته هیچ حرفی زده نشده و فقط اعضای هیات مدیره خودشان نظرشان روی ایشان مثبت بوده.

اگر همین طور است که آقای فرزامی می گوید و اعضا پیش خودشان همین طور داشتند اسم بازی می کرده اند، چرا فقط کلمنته؟ خب به گواردیولا هم فکر می کردید. الان کاپلو هم تیم ندارد، چرا او را یکی از گزینه ها قرار ندادید؟ خدایا چرا هرچه می گذرد ما به این آقای فرزامی بیشتر علاقه مند می شویم؟ چرا علاقه مان به آقای رسولی نژاد بیشتر می شود؟ الان می گویند گزینه های اصلی مدیرعاملی استقلال خود آقای رسولی نژاد و فتح الله زاده اند.

خدایا چی می شود آقای رسولی نژاد مدیرعامل شود و کلی به ما خوش بگذرد؟ با آقای رسولی نژاد و فرزامی دور هم خواهیم بود و چقدر لذت می بریم. فکر کن.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ظاهرا هیچ کس نمیتونه ببینه که استقلال داره هر روز بهتر از دیروزش میشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ظاهرا شما واقعیت را قبول ندارید (-:

    • بدون نام

      ظاهرا شما استقلالی ها خیلی مغرورید که واقعیت را قبول نمیکنید

      پاسخ ها

      • man

        vaghean?

    • من

      جوجه رواخر پاییز میشمارن آقای مجله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج