اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۷۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سوريان المپیک را با برد شروع كرد

حميد سوريان در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي كشتي فرنگي، نماينده قرقيزستان را شكست داد و به جمع هشت نفر برتر وزن ۵۵ كيلوگرم راه يافت.

حميد سوريان در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي كشتي فرنگي، نماينده قرقيزستان را شكست داد و به جمع هشت نفر برتر وزن ۵۵ كيلوگرم راه يافت.

به گزارش ايسنا، ملی پوش وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران و دارنده‌ي ۵ نشان طلای جهان، كارش را در رقابت‌هاي المپيك لندن با برد آغاز كرد و اراليف قرقيز را در سه تايم ۶ بر ۳ (۴-۰، ۰-۲ و ۲-۱) شكست داد.

در تايم اول دو كشتي‌گير احتياط كرده و در دقيقه‌ي اول كار خاصي انجام ندادند. در سي ثانيه بعد هم اتفاقي رخ نداد و كار به كلينچ كشيده شد. سوريان حريفش را در خاك در اختيار گرفت و با يك بارانداز و روي پل بردن حريف ۴ امتياز گرفت و تايم اول را به سود خود به پايان داد.

در تايم دوم باز هم شرايط همانند وقت اول بود و اين بار سوريان در خاك آراليف نشست، اما كشتي‌گير قرقيز هم به خوبي بارانداز را اجرا كرد و دو امتياز گرفت تا اين تايم به سود آراليف ثبت شود.

در تايم سوم باز هم هيچ يك از دو كشتي‌گير كاري ارائه ندادند و اين بار نوبت سوريان بود كه حريف را در اختيار بگيرد. نابغه كشتي جهان باز هم بارانداز اجرا كرد و مقابل قهرمان سال ۲۰۱۱ آسیا پيروز شد.

از نكات قابل توجه اين مسابقات، حضور تمام اعضاي هيات رئيسه‌ي فيلا در سالن است. خطيب نيز از روي سكوي تماشاگران كار سوريان را تماشا كرد. ایرانی های نسبتا زیادی در سالن مسابقه سوریان را در این مسابقه تشویق کردند. در پایان کشتی سوریان، دکتر محمد توکل رئیس کمیته پزشکی فیلا به کنار تشک رفت و به سوریان تبریک گفت.

در ديگر ديدار مهم اين وزن روشن بايراموف آذربایجانی مقابل سمنوف از روسیه پیروز شد تا روسها شانس رسيدن به نشان طلا را از دست بدهند.

سوريان در دور بعد با پيتر مودوس مجار روبرو خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج