adexo3
۳۰۵۷۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

عملکرد پرسپولیسی ها در تیم ملی

با نگاه کوتاهی به ترکیب تیم ملی در این بازی، مشخص می شود که کی روش از هیچ کدام از بازیکنان دفاعی پرسپولیس استفاده نکرده و برعکس از هر چهار بازیکن هجومی این تیم بازی گرفته است.

عملکرد پرسپولیسی ها در تیم ملی

تماشا: کی روش برای اردوی مجارستان و بازی دوستانه تیم ملی برابر تونس از 8 پرسپولیسی دعوت کرده بود که این مسئله انتقاداتی را هم به دنبال داشت اما در طول بازی، کی روش فقط از چهار پرسپولیسی استفاده کرد.

عملکرد پرسپولیسی ها در تیم ملی

با نگاه کوتاهی به ترکیب تیم ملی در این بازی، مشخص می شود که کی روش از هیچ کدام از بازیکنان دفاعی پرسپولیس استفاده نکرده و برعکس از هر چهار بازیکن هجومی این تیم بازی گرفته است.

شهاب گردان: در بازی با تونس به میدان نرفت تا طبق معمول چند سال اخیر باز هم سید مهدی رحمتی در دروازه تیم ملی بایستد. معلوم است کی روش حالا حالاها نمی خواهد از بقیه دروازه بان هایش استفاده کند.

جلال حسینی: مدافع فیکس سال های اخیر تیم ملی هم در این بازی دوستانه روی نیمکت نشست. نیمکت نشینی او کمی تعجب انگیز بود. به خصوص که مازیار زارع و پژمان منتظری به جای او بازی کردند.

حسین ماهینی: تنها پرسپولیسی آماده این فصل هم این بازی را از روی نیمکت تماشا کرد تا خسرو حیدری به جای او بازی کند. بازی نکردن او هم عجیب به نظر می رسید.

مهرداد پولادی: پولادی که در آخرین بازی تیم ملی برابر قطر دفاع چپ بود در این بازی اصلا به میدان نرفت تا فقط نظاره گر بازی خوب احسان حاج صفی در پست خودش باشد.

علی کریمی: کریمی در این بازی هم به سادگی دریبل می زد، پاس می داد، فکر می کرد و موقعیت سازی می کرد. جاگیری هوشمندانه ای هم داشت. فقط حیف که سنش بالا رفته و جانشینی هم ندارد.

کریم انصاری فرد: مثل بازی های اخیرش در پرسپولیس، از آمادگی لازم دور بود و فرصت خوبی را برای گلزنی از دست داد. البته به نظر می رسد مشکل او بیشتر روحی روانی است.

محمد نوری: فرصت های چندانی برای بازی پیدا نکرد. زمانی هم که وارد بازی شد توپ و میدان در اختیار تونسی ها بود و نوری نتوانست تاثیری بر جریان بازی بگذارد.

محمد قاضی: به محض ورودش به زمین گل دوم تیم ملی را زد تا نشان دهد علاقه کی روش به او بی دلیل نیست. قاضی باز هم پرتلاش و دونده بود. او در تیم کی روش نقش مهمی دارد و خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      bad nabood amalkarde stteghlalia ram barresi mikardid
      albate ag bi taraf hastid...!!!

    • شنگوووول009

      خيلي خوب بود دستت طلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج