اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۶۰۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بیک زاده اشتباهی به تیم ملی دعوت شده بود

سوتی عجیب کی روش درباره بازیکن تیم ملی؟!

دعوت شدن هاشم بیک زاده به تیم ملی خیلی عجیب بود ولی سایت باشگاه استقلال تلاش کرد با انتشار آمار او در دربی این دعوت شدن را توجیه کند. بعد از اعلام این آمار بود که سایت گل مدعی شد بیک زاده اشتباهی به تیم ملی دعوت شده بود.

سوتی عجیب کی روش درباره بازیکن تیم ملی؟!

تماشا: دعوت شدن هاشم بیک زاده به تیم ملی خیلی عجیب بود ولی سایت باشگاه استقلال تلاش کرد با انتشار آمار او در دربی این دعوت شدن را توجیه کند. بعد از اعلام این آمار بود که سایت گل مدعی شد بیک زاده اشتباهی به تیم ملی دعوت شده بود.

سوتی عجیب کی روش درباره بازیکن تیم ملی؟!

مرد ۹۲۱۰ متری

سایت باشگاه استقلال دیروز روی خروجی خودآماری از بیک زاده در دربی گذاشت که به گفته آنها این آمار برگرفته از سیستم آنالیز بهترین دانشگاه ایران است. در سایت باشگاه آمده که دوندگی بیک زاده در بازی با پرسپولیس که ایمان عالمی با نظر سرمربی تیم به سایت باشگاه نشان می دهد چنین عددی است: «۹۲۱۰ متر».

این آنالیز که با آخرین متد و سیستم آنالیز از بهترین دانشگاه کشور بیرون آمده نشان از دوندگی بی امان هاشم بیک زاده دارد که او را در کورس و رقابت با سایر همبازی هایش ممتاز می کند و دست نیافتنی! آنالیز میزان دوندگی جان واریو که نزدیک ترین نفر به بیک زاده دفاع چپ استقلال است قریب به یک کیلومتر کمتر را نشان می دهد!

نکته اینجاست که میانگین سرعت بیک زاده هم ۶/۱۴ کیلومتر در ساعت (!) را نشان می دهد که کامپیوترها آن را محاسبه کرده اند اما این هم پایان کار آنالیزهای بیک زاده نیست. او ۴۵ پاس داشته که ۳۲ تای آن به بازیکن خودی رسیده و با ۱۷ توپ گیری از حریفانش یکی از بهترین های استقلال بوده که نهایتا همین آنالیزها کارلوس کی روش را هم متقاعد کرده که باید بیک زاده را با وجود حاج صفی و پولادی به تیم ملی ایران دعوت کند!

سایت باشگاه استقلال نوشت: «با وجود این آنالیزها حالا شاید باید بیشتر به انتخاب های کادر فنی استقلال توجه و اطمینان کرد و دست از برخی انتقادهای غیرکارشناسانه که هدفی جز تخریب استقلال ندارند، کشید. آمار تیمی استقلال و آمار فوق العاده جواد نکونام هم به محض مجوز سرمربی و به زودی روی سایت باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت!»


اشتباهی دعوت شد

هنوز زمان زیادی از انتشار آمار بیک زاده توسط سایت باشگاه استقلال نگذشته بود که سایت گل خبری عجیب درباره اشتباه بودن دعوت از هاشم بیک زاده به تیم ملی روی خروجی سایت خود قرار داد.

به گزارش سایت گل یک روز از دعوت شدن بیک زاده نگذشته بود که کادر فنی تیم ملی قبل از سفر به اردن این بازیکن را خط زد. مصدومیت بیک زاده در این خصوص بهانه ای بود تا او از تیم ملی کنار گذاشته شود ولی اینکه علی حمودی بلافاصله بعد از خط خوردن بیک زاده به تیم ملی دعوت شد جالب توجه است.

سایت گل نوشت: «کی روش مربی نیست که از تصمیم خود منصرف شود یا در این سطح از مربیگری تصمیم اشتباه بگیرد. در مورد دعوت بیک زاده و اینکه او کمتر از 24 ساعت دوباره خط خورد شایعاتی مطرح می شود که جالب است. می گویند بیک زاده اشتباهی به تیم ملی دعوت شده و قرار بوده که از همان اول علی حمودی جایگزین خسرو حیدری شود. هر چند این خبر به احتمال فراوان تکذیب خواهد شد ولی نزدیکان تیم ملی می گویند که اشتباه دعوت شدن بیک زاده واقعیت دارد.»

به گفته یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال، کی روش بعد از مصدومیت حیدری از اطرافیانش، نام جایگزین او در استقلال را پرس و جو کرده و اطرافیان به اشتباه بیک زاده را به جای حمودی معرفی کرده اند.

حامد مومنی یکی از اعضای کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: «در لیست ارسال شده توسط خسرو والی زاده به فدراسیون، نام بیک زاده نوشته شده بود و حتی در فهرستی که توسط خود کی روش به زبان لاتین نوشته شده بود، نام این بازیکن به چشم می خورد.»

داستان مصدومیت بیک زاده در حالی اعلام شد که در فاصله چهار روزه از آخرین بازی استقلال تا اعلام اسامی دعوت شدگان به تیم ملی هیچ وقت خبری از مصدومیت او شنیده نشد و استقلال هم در این مقطع زمانی هر روز تمرین می کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا" ديروز زياد غذا خوردي ، كم بخور هميشه بخور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج