adexo3
۳۲۳۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

درخواست گل محمدی از مسئولان صبا

سرمربی تیم فوتبال صبای قم که در لیگ دوازدهم نتایج خوبی با این تیم کسب کرده، از مسئولان این باشگاه خواسته تا به خاطر مشکلات جسمانی با جدایی وی موافقت کنند.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صبای قم که در لیگ دوازدهم نتایج خوبی با این تیم کسب کرده، از مسئولان این باشگاه خواسته تا به خاطر مشکلات جسمانی با جدایی وی موافقت کنند.

این در حالی است که از گل محمدی به عنوان یکی از گزینه‌های حضور روی نیمکت پرسپولیس نام برده می‌شود.

مجتبی رمضان‌بیگی ، در خصوص شرایط یحیی گل‌محمدی سرمربی صبا و احتمال قطع همکاری با این مربی تاکید کرد: من با خود یحیی صحبت کردم. او درخواست کرد به خاطر شرایط جسمی و روحی اجازه بدهیم امسال را به عنوان سرمربی به کارش ادامه ندهد.

وی افزود: گل‌محمدی می‌گوید چون سال گذشته نفر دوم نیمکت بوده فشار زیادی را تحمل نمی کرد ولی امسال به خاطر مسئولیتی که در صبا روی دوش او بود، مشکلات جسمانی اش شدیدتر شده است. به هر حال برای ما هم سلامتی گل‌محمدی در اولویت است و هیچ کس به خودش اجازه نمی‌دهد برای یک لحظه سلامتی او را به خطر بیندازد.

"گل‌محمدی با صبا قرارداد دو ساله دارد و حیف است که از تیم ما جدا شود". مدیرعامل باشگاه صبا با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم سلامتی گل‌محمدی در اولویت است. ما نمی‌خواهیم با یک دندگی و لجبازی یک سرمایه ملی را از دست بدهیم. به همین خاطر قرار است در جلسه امروز(دوشنبه)هیات مدیره درباره گل‌محمدی و جدایی ایشان تصمیم بگیریم.

رمضان‌بیگی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مذاکره باشگاه صبا با محمد مایلی کهن هم یادآور شد: چنین چیزی نبوده است چون ما هنوز با یحیی هستیم و فعلا قطع همکاری نکرده‌ایم.

گل‌محمدی در حالی درخواست کرده از صبا جدا شود که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی دستیاری "مانوئل ژوزه" سرمربی پرسپولیس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج