adexo3
۳۳۹۱۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فتح الله زاده: جباری ۱۵ امتیاز هم بگیرد، کافی است!

مدل خداحافظی فرهاد در شأن او نیست

فتح الله زاده درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و همینطور بازگشت دوباره جباری حرف های تازه ای زد. او معتقد است مدل خداحافظی کردن مجیدی در شأن او نبوده.

مدل خداحافظی فرهاد در شأن او نیست

تماشا: فتح الله زاده درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و همینطور بازگشت دوباره جباری حرف های تازه ای زد. او معتقد است مدل خداحافظی کردن مجیدی در شأن او نبوده.

مدیرعامل استقلال در این باره به سایت ستاره ها می گوید: «فرهاد خیلی برای تیم زحمت کشیده و همه ما او را دوست داریم. می خواهیم فرهاد با پیراهن استقلال و به صورت رسمی خداحافظی کند.»

این روزها شایعاتی مطرح شده درباره بازی خداحافظی فرهاد مجیدی و اینکه قرار است بایرن مونیخ مثل روز بازی خداحافظی عابدزاده، به ایران بیاید. فتح الله زاده در این مورد می گوید «یک بحث هایی درباره بایرن شده ولی صددرصد نیست. فعلا مهم این است که جلسه ای با قلعه نویی و فرهاد داشته باشیم که ببینیم چه تصمیمی در این زمینه بگیریم بهتر است. به هر حال نظر آنها خیلی مهم است.»

تمرین نکردن اول فصل و مصدومیت دوباره مجتبی جباری سبب نمی شود که مدیرعامل علیه اش موضع بگیرد، هر چقدر هم که برای استقلال بازی نکرده باشد: «البته ما در استقلال و پرسپولیس هم کلا کاری نکنیم، حاشیه وجود دارد. جباری بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است. او حتی اگر مصدوم هم باشد، خیلی وقت ها به درد ما می خورد. اگر مجتبی در 10 بازی برای ما به میدان برود و کمک کند 3 امتیاز را بگیریم، در واقع 30 امتیاز گرفته ایم!

اصلا 10 بازی هم نه. اگر او در 5 بازی برای ما سه امتیاز بگیرد می شود 15 امتیاز. همین 15 امتیاز می تواند برای قهرمانی به ما کمک زیادی کند. جباری بازیکن بزرگی است که همیشه تاثیرش را در تیم گذاشته.»

او درباره تهدید امیر قلعه نویی به استعفا هم گفت: «اگر او آب و روغن قاطی کرده من هم عصبانی ام. راست می گوید. بدون پول که نمی شود ادامه داد. امیر تا زمانی که من استعفا ندهم، استعفا نمی دهد.»

فتح الله زاده درباره این شایعه که رویانیان برای استقلال، اسپانسر آورده هم اینطور توضیح داد: «رویانیان کجا به ما کمک کرده؟ ما در زمینه جذب اسپانسر از پرسپولیس جلوتریم. من از کسانی که این بحث ها را مطرح می کنند می خواهم واقعیت ها را بگویند. خود رویانیان هم از دوستانش بخواهد که این بحث ها مطرح نشود همانطور که من به دوستان توصیه می کنم جانب انصاف را نگه دارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمالی

      چقدر بهت نون رسونده پاچه شو میخوری حاج فتل

    • مارال

      فرهادمجیدی همیشه گل بوده وخیلی هاقدرشو ندونستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج