adexo3
۳۵۷۷۱۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیش‌بینی آسمان صاف در تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش بارش‌های سواحل شمالی در روز آینده،گفت: در روز دوشنبه چهارم مرداد، عمده بارش به استان‌های واقع در شرق سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل محدود خواهد شد.

ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش بارش‌های سواحل شمالی در روز آینده،گفت: در روز دوشنبه چهارم مرداد، عمده بارش به استان‌های واقع در شرق سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل محدود خواهد شد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه دوم مرداد، در مناطق سواحل دریای خزر، و ارتفاعات شمالی البرز ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های پربارش

وی با بیان اینکه روز یکشنبه سوم مرداد، ضمن تداوم بارش در سواحل شمالی کشور از میزان آن کاسته خواهد شد، اظهار کرد: در روز دوشنبه چهارم مرداد، عمده بارش به استان‌های واقع در شرق سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل محدود خواهد شد.

وزش باد شدید در زابل

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز شنبه در برخی مناطق شرق کشور بویژه در زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود، افزود: همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم مرداد، افزایش سرعت وزش باد شرقی سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال اصفهان می شود.

به گفته وظیفه، روز یکشنبه بعدازظهر رگبار پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب فارس و در بعدازظهر روز دوشنبه درجنوب سیستان وبلوچستان، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، همچنین در سه روز آینده دریای عمان و دریای خزر مواج خواهد بود و طی امروز شنبه تا ظهر فردا غرب خلیج فارس نیز مواج است.

وی در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهان در روزهای یکشنبه و دوشنبه سوم و چهارم مرداد، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۸ و ۳۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم بعدا تو گرما ذوب بشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج