اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۰۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کی روش: جنگجویانم به دنبال ۳ امتیاز هستند

همه بازیکنان تیم ملی از انگیزه و انرژی لازم برخوردارند تا با ارائه بازی جنگجویانه سه امتیاز را از ازبکستان بگیرند. در این راه حضور تماشاگران هم ضروری است.

خبرگزا ری مهر : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط شاگردانش قبل از دیدار برابر ازبکستان گفت: همه بازیکنان تیم ملی از انگیزه و انرژی لازم برخوردارند تا با ارائه بازی جنگجویانه سه امتیاز را از ازبکستان بگیرند. در این راه حضور تماشاگران هم ضروری است.

کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار برابر ازبکستان که ظهر امروز در محل سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد، ابتدا به غیبتش روی نیمکت در دیدار روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: در غیاب من سیموئز و امید نمازی وطیفه هدایت تیم ملی را برعهده خواهند داشت. طبق قوانین فیفا من نمی توانم ارتباطی با زمین داشته باشم.

وی در مورد اخراجش در دیدار برابر کره جنوبی گفت: اگر فیلم آن بازی را بررسی کنید می بینید که داور برای اخراج من دلیل کافی نداشت. تصمیمی که او گرفت برای من غیر قابل قبول است.به نظرم داور ادله کافی برای اخراج من نداشت و تصمیم غیر منتظره ای گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد ارزیابی اش از بازی رفت ایران و ازبکستان و اعتراضی که ازبک ها نسبت به قضاوت این بازی داشتند گفت: اعتراض به داوری هیچ وقت در فوتبال تمام نمی شود. اگر قرار به اعتراض بود ما هم به داور دیدارهایمان برابر قطر و لبنان اعتراض می کردیم.

وی در این بخش از مصاحبه از رسانه ها خواست سکوت اختیار کنند تا تمرکزش بهم نریزد و ادامه داد: متاسفانه رسانه های داخلی در آن مقطع روی این مسئله تمرکز لازم را نداشتند. زیرا بازیکنان استقلال و پرسپولیس دیرتر به ترکیب ما اضافه شدند و نفراتی مانند دژاگه، قوچانژاد و شجاعی را در اختیار نداشتیم. مطلبی که رسانه ها کمتر به آن پرداختند.

کی روش با اشاره به اینکه اتفاقاتی در گذشته افتاده و نباید این موضوع روی این بازی تاثیربگذارد ادامه داد: وظیفه ما تمرکز روی بازی است نه اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است. ازبکستان تیم خیلی خوبی است و برایش احترام زیادی قائلیم ولی ما هم کاملا آماده هستیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. تمام تیم از انگیزه بالای برای ارائه بازی خوب برخوردار هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کریمی به عنوان مربی و بازیکن روی نیمکت می نشیند اظهار داشت: ما دو بازیکن مصدوم داریم و ۲۳ بازیکن آماده. نفراتی که آماده اند روی نیمکت می نشینند و این دو بازیکن روی نیمکت حضور نخواهند داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین به این موضوع اشاره کرد که از قدرت تیم ازبکستان اطلاع دارد و نقاط ضعف این تیم را می شناسد و افزود: هیچ شکی نیست که نوع بازی و روش بازی ازبک ها مانند روس هاست و این عملکردی نیست که ایرانی ها به آن عادت داشته باشند. آنها تیم قدرتمندی دارند که در طول ۹۰ دقیقه قدرت خود را نشان می دهند و ما در این بازی برای موفقیت نیاز به تمرکز کامل داریم.

کارلوس کی روش صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: مطمئنا درون خانه می توانیم با تمرکز بیشتر برنامه هایمان را اجرا کنیم. این اطمینان را دارم که کل تیم انگیزه لازم برای این مسابقه را دارند و جنگجویانه بازی می کنند تا به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

در این هنگام خبرنگاری پرسید که شما تضمین نمی دهید اما قطعا هدف تان پیروزی است که وی اینگونه پاسخ داد: مطمئن باشید بازیکنان با انگیزه و روحیه جنگجویانه بازی می کنند اما نتیجه دست خداست و ما دخالتی در آن نداریم.

کی روش بار دیگر بر حضور تماشاگران در این دیدار تاکید کرد و افزود: حضور پرشور تماشاگران در این بازی حائز اهمیت و مهم است. ما نه باید نه تنها درون زمین بلکه بیرون زمین هم به کل جهان و خصوصا ازبک ها نشان دهیم کشوری هستیم که با عشق و علاقه زیاد فوتبال را پیگیری می کنیم و با این شرایط استحقاق حضور در جام جهانی را داریم. ما باید با این حمایت به قطر، کره و دیگر ملت ها و مسئولان جهان نشان دهیم که ایران شایستگی حضور در جام جهانی را دارد. به همین دلیل حضور تماشاگران ضروری است.

وی نشان دادن اتحاد و همدلی بین تماشاگران و تیم ملی را یکی دیگر از دلایل حضور تماشاگران در این بازی دانست و افزود: بازیکنان در زمین باید طوری بازی کنند که هواداران با غرور و افتخار از آنها یاد کنند و در مجموع نشان دهیم همه با هم متحد هستیم. تماشاگران هم باید هم در زمان حمله و هم در زمانی که نیاز است دفاع کنیم از ما حمایت کنند تا بتوانیم بهترین شرایط را رقم بزنیم.

کی روش در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید که آیا آن پرچم کوچک را همراه خود دارید گفت: آن را با خود نیاورده ام اما در جای امن قرار داده ام و تنها در موارد خاص آن را به همراه خواهم آورد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
کی روش: جنگجویانم به دنبال 3 امتیاز هستند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج