اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۰۴۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

مجري برنامه ورزش و مردم به انتقادات صورت گرفته از برنامه اش پاسخ مي دهد:

بهرام شفیع: من حرفه اي تر از همه هستم!

مجري برنامه تلويزيوني ورزش و مردم مي گويد: ميهمانان برنامه را خودش انتخاب مي كند و اصلا نيز برايش مهم نيست كه عده اي از حضور آنها در رسانه اي ملي ناراحت شوند!

روزنامه کیهان: ورزش و مردم قديمي ترين برنامه ورزشي صدا و سيماست، برنامه اي كه روزگاري يكشنبه شب ها پخش مي شد اما سه چهار سالي است كه پخش آن به جمعه صبح ها رسيده است. اين برنامه كه اجراي آن با بهرام شفيع است هر هفته چند سوژه خاص ورزشي را به صلاحديد مجري خود به تصوير مي كشد كه اغلب نيز تكراري و فاقد جذابيت هاي لازم است؛ در چند سال اخير انتقاد از ورزش و مردم بسيار بوده كه عمده ترين دليل آن نيز به ضعف اجرا و گزينش عجيب ميهمانان برمي گردد.

بهرام شفیع: من حرفه اي تر از همه هستم!

در آخرين برنامه ورزش و مردم كه صبح جمعه ۱۹ آبان ماه به روي آنتن رفت دوباره اتفاقاتي رخ داد كه سيلي از انتقادات را به سوي شفيع و همكارانش سرازير كرد. در اين برنامه آقاي مجري باب گفت وگو را با يكي از مسئولان سابق باشگاه گهر دورود باز كرد، كسي كه در چند سال اخير گزارشگر ورزش و مردم بوده و البته از گزارشگري به مديريت اجرايي باشگاه گهر درود هم رسيد.

او در حال حاضر هيچ سمتي در اين باشگاه بحران زده ندارد ولي هنوز هم شفيع به او زنگ مي زند و از احوال تيم دورودي مي پرسد. همين گفت وگو واكنش مسئولان گهر را به دنبال داشت تا جايي كه آيت الله زاده مديرعامل گهر در گفت وگويي با ايسنا مدعي شد: آقاي شفيع به چه حقي مسئول سابق گهر را روي خط مي آورد تا درباره تيم ما صحبت كند؟! وي در ادامه يادآور شد: آقاي حيدرپور تا زنده است مي خواهد بين خرم آباد و دورود اختلاف بيندازد، تا مي خواهيم آرامش پيدا كنيم اين آقا روي خط مي آيد و دوباره حاشيه درست مي كند. شفيع با همدستش تيشه به ريشه گهر مي زند.

معرفي يك سايت گمنام ورزشي

اما اين پايان داستان آخرين برنامه ورزش و مردم نبود؛ شفيع در ادامه برنامه خود به سراغ مدير مسئول يك سايت گمنام ورزشي رفت تا از او درخصوص قانون سقف قراردادها بپرسد. مجري برنامه ورزش و مردم در شرايطي از مدير مسئول اين سايت ورزشي گمنام به عنوان كارشناس ورزشي ياد كرد كه حتي فعالان رسانه هم وي را به خوبي نمي شناختند! البته چند هفته اي است كه در برنامه ورزش و مردم از اين سايت ورزشي گمنام نام برده مي شود و خبرهاي آن نيز با ذكر منبع به اطلاع بينندگان مي رسد.

پاسخگويي از نوع شفيع

انتقادات از ورزش و مردم بسيار است و شايد در اين ميان هيچ كس براي پاسخگويي بهتر از بهرام شفيع نباشد. شفيع در گفت وگوي خود با خبرنگار سرويس ورزشي كيهان از آخرين برنامه ورزش و مردم و اتفاقات رخ داده در آن گفت. مجري ورزش و مردم در ادامه گفت و گويش پاسخي نيز به انتقادات مطرح شده داد كه متن كامل آن در ادامه مي آيد:

¤ آقاي شفيع آخرين برنامه ورزش و مردم انتقادات زيادي را به دنبال داشت تا جايي كه آيت الله زاده مديرعامل باشگاه گهر مدعي شده قصد شكايت از شما و برنامه تان را دارد.

- منظورتان از انتقادات چيست؟!

¤ برقراري ارتباط تلفني با معاون سابق باشگاه گهر؛ چه دليلي دارد كه با مسئول سابق يك باشگاه ليگ برتري تماس گرفته شود و آخرين وضعيت تيم را از زبان او جويا شد درحالي كه اين باشگاه مسئولان مربوطه خود را دارد؟!

- به هر حال شخص مورد نظر شما از مسئولان سابق گهر بوده و ما نيز در معرفي ايشان به اين موضوع اشاره كرده ايم. ورزش و مردم براي اطلاع از آخرين شرايط گهر با حيدرپور تماس گرفت و براي اين كار نيز نياز به اجازه گرفتن از هيچ كس ندارد! ما صلاح را در اين ديديم كه آخرين وضعيت گهر را از زبان معاون سابق اجرايي اين باشگاه جويا شويم.

¤ برقراري ارتباط با معاون اجرايي باشگاه گهر در شرايطي است كه وي در گذشته از عوامل برنامه ورزش و مردم بوده و به همين دليل اين شائبه وجود دارد كه ارتباطات پشت پرده دليل انجام اين مصاحبه بوده است.

- اين شائبه ها وجود دارد اما ما توجه اي نداريم و كار خودمان را انجام مي دهيم. اتفاقا زماني كه اين آقا در راس كار بود كمتر با او ارتباط مي گرفتيم اما حالا توجه بيشتري به وي داريم! اصلا چه بسا ايشان مجددا همكاري خود را با برنامه ورزش و مردم آغاز كنند. به نظر من آقاي آيت الله زاده تمام برنامه را مشاهده نكرده اند و به همين دليل هم قضاوت غيرمنصفانه دارند. به هرحال ما احترام ويژه اي براي ايشان قائل هستيم و از نقطه نظرات وي نيز بهره مند مي شويم.

¤ اتفاقا اعتراض آقاي آيت الله زاده در اين مقطع زماني زياد مهم نيست بلكه پرسش اهالي ورزش و رسانه اين است كه آيا فيلتري براي گزينش ميهمانان برنامه ورزش و مردم وجود دارد؟!

- چه فيلتري وجود داشته باشد؟! خود من ميهمانان را انتخاب مي كنم و اصلا هم مهم نيست كه عده اي از حضور آنها ناراحت شوند. ما كار خودمان را انجام مي دهيم و موفقيت برنامه نيز نشان مي دهد كه راه را به درستي طي مي كنيم.

¤ موفقيت برنامه؟!

- بله. ورزش و مردم از برنامه هاي موفق سيماست. استقبال مخاطبان و سرازير شدن آگهي به اين برنامه نشان دهنده موفقيت آميز بودن عملكرد ورزش و مردم است.

¤ پس به نظر شما ورزش و مردم موفق است؟!

- بله. البته قرار نيست كه همه از ديدن ورزش و مردم لذت ببرند اما ما مخاطبان خودمان را داريم.

¤ نظرتان درخصوص انتقادات صورت گرفته از ورزش و مردم چيست، آيا ازنظر حرفه اي درست است كه اين برنامه تبديل به تريبون ثابت براي برخي افراد جهت بيان ديدگاه هاي خود شود؟!

- من كاري به اين انتقادات ندارم؛ بنده همه چيز را مثبت مي بينم و برايم مهم نيست كه شما يا هر كس ديگري با ديدن برنامه ورزش و مردم ناراحت شويد. رويكرد موفق برنامه و رضايت مديران شبكه براي ما ارزشمند است.

¤ پس مخاطبان برنامه چي؟!

- شما و يك عده خاص ناراحت هستيد وگرنه مخاطبين، برنامه را مي پسندند. ما ۳۲سال است كه برنامه اجرا مي كنيم و با امكاناتي كه داشته ايم موفق عمل كرده ايم.

¤ صحبت از مخاطبين كرديد ،يعني از نظر شما ورزش و مردم پرمخاطب هم است؟!

- صددرصد!

¤ آقاي شفيع در اين چند ساله شده از ميهمانان سفارشي در برنامه خود استفاده كنيد؟

- شان و شخصيت من و ورزش و مردم بالاتر از اين است كه از ميهمانان سفارشي استفاده كنيم.

¤ دليل اينكه در چند هفته اخير مانور خاصي روي خبرهاي يكي از سايت هاي خبري گمنام مي دهيد، چيست؟!

- منظورتان سايت خبري... نيوز است؟!

¤ بله.

- مانور نمي دهيم. فقط همين هفته نام آنها را برديم و با مديريت آن نيز صحبتي داشتيم. ما چند هفته اي است كه به سراغ مديران رسانه ها مي رويم و با آنها صحبت مي كنيم.

¤ اتفاقا بحثي در خصوص سايت هاي معتبر خبري يا خبرگزاري هاي رسمي كشور نيست؛ بلكه تاكيد ما روي همين سايت خبري گمنام است، در ضمن نه فقط يك هفته بلكه چند هفته است كه نام اين سايت خبري در برنامه شما برده مي شود.

- ببينيد من باتجربه اي نزديك به سي و چند سال اجرا در تلويزيون بسيار حرفه اي تر از شما و همه منتقدانم هستم! دوست دارم نام اين سايت را ببرم، به رسانه ها چه ربطي دارد؟! مگر من مي گويم شما چه چيزي بنويسيد و چه چيزي ننويسيد! مي دانم چون شما با آن سايت بد هستيد، دوست نداريد من نامش را در برنامه ام به زبان بياورم.

¤ آقاي شفيع ما با اين سايت بد نيستم بلكه برايمان عجيب است كه در رسانه ملي روي يك سايت خبري گمنام تا اين اندازه مانور مي شود. اگر برايتان مقدور است آدرس دقيق اين سايت را عنوان كنيد تا بتوان از آن بازديد كرد.

- من آدرس اينترنتي اين سايت را ندارم!

¤ مگر شما خبرهاي اين سايت را مشاهده نكرده ايد؟

- خير. به من گفته اند كه خبرهاي خوبي دارد. آدرس اينترنتي ديگر چيست؟ بنده با كامپيوتر سروكار ندارم و نمي دانم اين چيزهايي كه مي گوييد چه معنايي دارد. بهتر است آدرس سايت را از خود كامپيوتر بخواهيد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      فقط عادل فردوسي پور

    • بدون نام

      خودش با خودش حال میکنه
      خود باوری در حد لالیگا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج