۳۶۶۱۶۷
۴ نظر
۵۴۹۶
۴ نظر
۵۴۹۶
پ

مایع ظرفشویی تقلبی با برند «پریل» و «جام»

مقدار ۵۰۰ لیتر مایع ظرفشویی تقلبی و جعلی، آماده عرضه به بازار در یک منزل مسکونی در شهرستان آزادشهر توسط بازرسین اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان کشف و ضبط شد.

ایسنا: مقدار ۵۰۰ لیتر مایع ظرفشویی تقلبی و جعلی، آماده عرضه به بازار در یک منزل مسکونی در شهرستان آزادشهر توسط بازرسین اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان کشف و ضبط شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، قربانعلی محمدی پهلوانلو سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر گفت: با عنایت به گزارش‌های مردمی به ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، مبنی بر تولید و عرضه مواد شوینده تقلبی و غیر مجاز در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان آزادشهر، بازرسان این اداره طی چندین نوبت بازرسی از محل و با هماهنگی قبلی و به اتفاق کارشناسان شبکه بهداشت و مامورین آگاهی شهرستان و همچنین پس از طی مراحل قانونی (حکم قضایی)، از منزل مورد نظر بازدید کردند و در نهایت مقادیر زیادی قوطی خالی با برندهای "جام" و "پریل" آماده پر کردن محتویات غیر مجاز ظرفشویی و همچنین مقدار ۲۵۰ لیتر نیز در قوطی های پر شده، آماده عرضه به بازار، کشف و ضبط و جهت بررسی لازم و امحاء، تحویل شبکه بهداشت شهرستان آزادشهر شد.

محمدی پهلوانلو ، ضمن تشکر از اطلاع رسانی به موقع شهروندان عزیز، به اشخاص سودجو که قصد تولید و عرضه کالاهای تقلبی و جعلی را دارند اخطار داد که مراجع نظارتی و قانونی با ارتکاب اینگونه جرائم که سلامتی مردم را به خطر می اندازند به شدت برخورد کرده و آنان را بر اساس قانون به سزای اعمال ناشایست خود خواهند رسانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه من فقط پریل استفاده میکنم

    • حسین

      دیگه چی اصله؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اینبار گرفتنشون ولی مطمئنا چند بار از این برند بصورت تقلبی وار. بازار شده چون من خودم قبلا پریل استفاده میکردم و راضی بودم ولی مدتی هست با استفاده از این مایع دستام خشک و پوست پوستی میشن !! پس حدس میزنم نمونه تقلبی استفاده میکردم

    • بدون نام

      جریمه اش این باشه تبعید بشه به سیبری تا کسی دیگه تقلب نکنه تو جنس مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج