adexo3
۳۸۶۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ابتکاری جدید برای جلوگیری از قاچاق طلا

در گذشته و قبل از افزایش قیمت‌ها قاچاق طلا برعکس حالا بود و طلا به کشور قاچاق می‌شد اما درحال حاضر روند کاملا تغییر کرده و طلا از کشور خارج می‌شود که این خروج طلا به صورت شمش است.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در گذشته و قبل از افزایش قیمت‌ها قاچاق طلا برعکس حالا بود و طلا به کشور قاچاق می‌شد اما درحال حاضر روند کاملا تغییر کرده و طلا از کشور خارج می‌شود که این خروج طلا به صورت شمش است.

مهدی ابویی اظهار کرد: برای جلوگیری از قاچاق طلا چیپ‌های بسیار کوچکی طراحی کرده‌ایم که روی طلاهای ساخته و وارد شده نصب می شود.

وی گفت: در حال حاضر این چیپ‌ها روی برخی تولیدات داخلی در حال نصب است. تا چند وقت آینده به دنبال آن هستیم تا روی طلاهای وارداتی و همچنین تولید داخلی این چیپ‌ها را نصب کنیم.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد:‌ این چیپ‌ها با چشم قابل رویت نیستند و با دستگاه‌های الکترونیکی مرتبط قابل خواندن هستند و تا زمانی که ذوب و به شمش تبدیل نشوند از بین نمی‌روند.

ابویی همچنین گفت: طرح شبنم و ایران کد یکی از راه‌های جلوگیری از قاچاق کالاست و تا زمانی که مردم در این راه دست‌اندرکاران را یاری کنند نمی توانیم از ورود کالای قاچاق و بی کیفیت جلوگیری کنیم.

وی با تایید این که در بازار، دلار تقلبی وجود دارد، گفت: مردم و متقاضیان طلا باید بسیار هوشیار باشند و دلار تقلبی را از بازار آزاد خریداری نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج