اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۹۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بواتنگ: در لیگ هم زمین را ترک می کنم

ترک زمین بواتنگ به دلیل توهین نژادپرستانه

هافبک باشگاه میلان به دلیل توهین نژادپرستانه تماشاگران در جریان یک بازی دوستانه زمین را به نشانه اعتراض ترک کرد و معتقد است در یک بازی رسمی هم در صورت مواجه شدن با چنین رفتار باز هم زمین را ترک می کند.

ترک زمین بواتنگ به دلیل توهین نژادپرستانه

تما شا : هافبک باشگاه میلان به دلیل توهین نژادپرستانه تماشاگران در جریان یک بازی دوستانه زمین را به نشانه اعتراض ترک کرد و معتقد است در یک بازی رسمی هم در صورت مواجه شدن با چنین رفتار باز هم زمین را ترک می کند.

کوین پرینس بواتنگ بازیکن غنایی و اسبق باشگاه پورتسموث و تاتنهام که اکنون در میلان بازی می کند در جریان دیدار دوستانه مقابل تیم دسته چهارمی پرو پاتریا به دلیل توهین نژادپرستانه تماشاگران، زمین را ترک کرد و بعد از او چند بازیکن دیگر میلان هم زمین را ترک کردند تا بازی نیمه تمام رها شود.

بواتنگ می گوید: «برایم مهم نیست بازی در چه چارچوبی باشد، دوستانه باشد، سری A یا یک دیدار لیگ قهرمانان. زمین را ترک می کنم و فکر می کنم همه هم از این کار من حمایت خواهند کرد. بازیکنان بزرگی از انگلیس من را حمایت کردند، ستاره هایی مثل ریو فردیناند و پاتریک ویرا، از آنها تشکر می کنم.»

ترک زمین بواتنگ به دلیل توهین نژادپرستانه

بواتنگ می گوید قبل از اینکه اقدام به خارج شدن از زمین کند ۳ بار به داور به دلیل توهین های نژادپرستانه اعتراض کرده بود. «به داور گفتم اگر این شعارها ادامه پیدا کند من دیگر بازی نخواهم کرد. داور گفت نگران نباش اما من گفتم واقعا نگران هستم و این اصلا خوب نیست. عصبانی و ناراحت بودم و همه این حس ها جمع شد و من گفتم دیگر بازی نخواهم کرد. انرژی های منفی زیادی در طول بازی گرفتم و این من را به هم ریخته بود.»

«واقعا برایم عجیب است که در سال ۲۰۱۳ ما هنوز چنین شعارهایی می شنویم. این اولین بار نیست که این اتفاق برایم می افتد. چنین چیزهایی را می بینم یا می شنوم اما اکنون ۲۵ سال دارم و نمی خواهم این اراجیف را بشنوم.»

سیلویو برلوسکونی رئیس میلان اعلام کرد بازیکنانش در آینده نیز در صورت شنیدن توهین های نژادپرستانه زمین را ترک خواهند کرد. این برای میلان و بواتنگ عواقبی خواهد داشت چرا که یوفا و فیفا پیش از این در مورد عکس العمل بازیکنان و تیم در مواجهه با توهین های نژادپرستانه هواداران هشدار داده بودند.

فیفا به صورت رسمی پیامی در مورد حرکت بواتنگ نداشته اما سخنگوی فیفا گفت: داور باید گزارش خود را ارائه کند و کمیته انضباطی در نهایت در مورد آن تصمیم گیری خواهد کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج