adexo3
۴۰۵۰۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

برنامه های ویژه قمی ها برای گل محمدی!

یکی از مهمترین اتفاقات بازی پرسپولیس و صبا بازگشت یحیی گل محمدی به قم است. جدا شدن او از صبا داستان های زیادی داشت. این مربی در چند بازی به دلیل مشکلاتی که داشت به بیمارستان رفت و در نهایت هم گفت به دلیل مشکلات قلبی نمی تواند در صبا بماند!

برنامه های ویژه قمی ها برای گل محمدی!

تماشا: یکی از مهمترین اتفاقات بازی پرسپولیس و صبا بازگشت یحیی گل محمدی به قم است. جدا شدن او از صبا داستان های زیادی داشت. این مربی در چند بازی به دلیل مشکلاتی که داشت به بیمارستان رفت و در نهایت هم گفت به دلیل مشکلات قلبی نمی تواند در صبا بماند!

البته تنها چند روز بعد این مربی به پرسپولیس رفت که حاشیه های بیشتری داشت و مطمئنا قلب سالمتری نیاز داشت! بعد از رفتن یحیی، صبا با مرفاوی نتوانست نتایج خوبی بگیرد و همین مسئله باعث شد تا هواداران قمی کینه بیشتری از یحیی به دل بگیرند. گل محمدی باید بعد از آن اتفاقات برای اولین بار همراه پرسپولیس به قم برود اما در ورزشگاه یادگار امام چه چیزی انتظار او را می کشد؟

لیدرهای قمی موضع ویژه ای نسبت به گل محمدی ندارند. یکی از آنها در این مورد به تماشا گفت: «ما قصد داریم که در این بازی یحیی را تشویق کنیم و روز خوبی را برای او رقم بزنیم. یحیی یک مربی دوست داشتنی است و زحمات زیادی برای صبا کشیده است. او تیم خوبی برای ما بسته و همه روی سکوها او را دوست دارند. اکثر لیدرها با من هم عقیده هستند و در بازی با پرسپولیس می خواهند یحیی را تشویق کنند.»

البته همه هواداران قمی هم با این لیدرها هم عقیده نیستند. یکی از خبرنگاران در واکنش به حرف های لیدرهای صبا و عقیده اکثریت هواداران نسبت به قضیه یحیی گفت: «اینکه لیدرها گفته اند ما یحیی را تشویق می کنیم به خاطر این است که 90 درصد از لیدرهای ما خودشان پرسپولیسی هستند. با اینحال مردم خیلی از دست یحیی ناراحت هستند و بیشتر ناراحتی شان به خاطر نحوه جدایی او از تیم است. من با تعدادی از آنها صحبت کرده ام و هیچ کدام از آنها قرار نیست که یحیی را تشویق کنند. آنها می خواهند در این بازی با سرمربی پرسپولیس تسویه حساب کنند. هواداران در این بازی قرار نیست دنباله رو لیدرها باشند و شعارهای خودشان را دارند.»

یکی دیگر از مشکلات یحیی در این بازی گزارشگر بازی است. بعد از رفتن یحیی تا چند هفته گزارشگر شبکه قم در گزارش هایش به شدت از نحوه جدایی یحیی و نقش او در افت صبا انتقاد کرده بود.

قمی ها به یحیی اسکناس نشان دادند

کاروان پرسپولیس بعد از زیارت بارگاه حضرت معصومه راهی هتل محل اقامت خود شدند. دو دستگاه ماشین پلیس هم کاروان پرسپولیس را تا رسیدن به هتل اسکورت می کردند. زمانی که پرسپولیسی ها قصد ورود به هتل را داشتند حدود 100 نفر که لیدر هم داشتند، در مقابل درب هتل تجمع کردند و با دیدن یحیی گل محمدی علیه او شعار دادند. آنها با نشان دادن اسکناس، گل محمدی را پولکی خطاب کردند که این موضوع باعث ناراحتی اعضای کاروان پرسپولیس شد. مسئولان باشگاه هم با تهیه فیلمی از این اتفاقات موضوع را به اطلاع نیروی انتظامی رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بابامن خودم قمی هستم خداییش اونجا5یا6نفر بودن اکثرا پرسپولیسی بودن این همه بازتاب نداره کههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج