adexo3
۴۱۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش نشریات دنیا به حضور گواردیولا در بایرن

خبر پیوستن پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا به بایرن مونیخ با واکنش متفاوت نشریات ورزشی روبرو شد. همه نشریت اما در شگفت بودن این تصمیم و برتری مونیخ بر رقیبان اتفاق نظر دارند.

واکنش نشریات دنیا به حضور گواردیولا در بایرن

تماشا: خبر پیوستن پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا به بایرن مونیخ با واکنش متفاوت نشریات ورزشی روبرو شد. همه نشریت اما در شگفت بودن این تصمیم و برتری مونیخ بر رقیبان اتفاق نظر دارند.

اسپانیا

- «ال پاییس» اسپانیا آمدن گواردیولا به مونیخ را به «پشتک در بوندس لیگا» تشبیه کرده است: «گواردیولا به قیصران فوتبال آلمان پیوست. بایرن مونیخ موفق ترین، محبوب ترین و ثروتمندترین باشگاه فوتبال آلمان است.»

- «آ ب ث»، دیگر نشریه اسپانیایی، از «سنت شکنی پپ در آلمان» نوشته است: «امضای پپ پای قرارداد با بایرن او را به نخستین سرمربی اسپانیایی در بوندس لیگا تبدیل کرد.»

- «ال موندو» اسپانیا تیتری آلمانی زده بود: «هر (به زبان آلمانی یعنی آقا) پپ در مونیخ» نوشت: «بایرن روز چهارشنبه یک بمب را توییت کرد؛ یک خبر فوق العاده شگفتی برانگیز، گواردیولا می آید و رسانه ها پیش تر کوچکترین بویی از این موضوع نبرده بودند.»

انگلیس

- «سان» چاپ انگلیس تلویحا از قول باشگاه های اسپانیایی به زبان آلمانی نوشته است: «خداحافظ پپ!» این نشریه در ادامه آورده که «گواردیولا باشگاه های اسپانیایی را «قال گذاشت» و به «غول آلمان» پیوست.»
- «دیلی میل» گواردیولا را محبوب ترین سرمربی جهان دانسته است که با امضای قرارداد سه ساله با بایرن مونیخ «ضربه ای محکم» به دیگر طرفداران خود زد. به نوشته این نشریه، در مسابقه برای رسیدن به گواردیولا «غول آلمانی برنده شد.»

- «ایندیپندنت» چاپ انگلیس با اشاره به ناکامی چلسی در امضای قرارداد با پپ گواردیولا، این پرسش را مطرح کرده که آیا حال راه برای بازگشت ژوزه مورینیو پرتغالی - سرمربی کنونی رئال مادرید - به «استمفورد بریج» باز شده است؟

ایتالیا

- «گاتزتا دلو اسپرت» ایتالیا هم لقب «قیصر پپ» را به گواردیولا داده است. «توافق در بایرن رویداد سال است. بایرن مونیخ خود را به رخ رقیب قدرتمندش کشید. تبریک دورتموند به بایرن مونیخ شاهدی بر تاثیر انقلابی گواردیولا بر فوتبال اروپاست. بوندس لیگا محبوب ترین سرمربی جهان را به خدمت گرفت.»

- «کوریره دلو اسپرت» چاپ ایتالیا تصمیم گواردیولا را «شگفتی جدید» او خوانده است: «همه منتظر حضور او روی نیمکت های سرمربیگری لیگ برتر انگلیس بودند اما او راهی را رفت که هیچ کس انتظارش را نداشت. او در سال ۲۰۰۸ در بارسلونا با اخراج ستارگانی چون رونالدینیو، اتوئو و دکو شگفتی آفرین شد. حال باید منتظر بود و دید آینده ریبری و روین چگونه خواهد بود ...»

- «کوریره دلاسرا» بایرن مونیخ را بوته محک گواردیولا می داند برای اینکه مشخص شود آیا «هِر پپ» (آقای پپ) واقعا بهترین سرمربی جهان است یا نه. این نشریه ایتالیایی بایرن مونیخ را تا حد زیادی مشابه بارسلونا می داند. از این نظر که این باشگاه هم ثروتمند است و دست اندرکاران آن به استخدام بازیکنان جوان و تلاش برای پیروزی عادت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      زنده باد اول بارسلون، دوم منچستر يونايتد، سوم محبوب خدوم پرسپوليس

    • علی استقلالی1804

      محبوب خدوم دیگه چه صیغه ایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد

        عزيز دل برادر ايراد بني اسرائيلي نگير يعني خودم و اين را بدون پرسپوليس سرور هر چي استقلالي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج