adexo3
۴۱۷۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ظرفیت ورزشگاه آزادی صد هزار نفری نیست!

یکی از مشکلات دربی، مشکل همیشگی بلیت فروشی نامنظم مسابقات در لیگ است. سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد در تلاش هستند که سال بعدبلیت فروشی دربی، الکترونیکی انجام شود.

ظرفیت ورزشگاه آزادی صد هزار نفری نیست!

تماشا: یکی از مشکلات دربی، مشکل همیشگی بلیت فروشی نامنظم مسابقات در لیگ است. سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد در تلاش هستند که سال بعدبلیت فروشی دربی، الکترونیکی انجام شود.

تاج در این مورد به تسنیم گفت: «برنامه و تلاش ما این است که برای فصل آینده بلیت فروشی ها را الکترونیکی کنیم. گیت ها هم اکنون در گمرک است و در صورتی که مراحل واگذاری آن انجام شود، دربی فصل آینده با بلیت فروشی الکترونیکی برگزار خواهد شد. ورودی های مخصوص در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده و مشکلی وجود ندارد.»

یکی از سوالات همیشگی در مورد ورزشگاه آزادی، ظرفیت دقیق ورزشگاه آزادی است. بعضی سایت ها دیروز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را حتی بیش از صد هزار نفر اعلام کردند: «70 هزار بلیت برای این بازی فروخته شد. ظرفیت دقیق ورزشگاه آزادی 84412 نفر است 70 هزار بلیت فروخته شده و 7 هزار بلیت هم به عوامل اجرایی داده شده است. بعد از زیاد شدن جمعیت و پس از جلسه ای که داشتیم تصمیم گرفتیم به احترام افرادی که به ورزشگاه آمده بودند، برخی از آنها را به ورزشگاه راه دهیم و به همین دلیل استادیوم بیش از ظرفیتش، پذیرای علاقمندان بود.»

صحبت مهم دیگر هم این بود که سازمان لیگ با کی روش برای برگزاری اردوهای تیم ملی و لیگ برتر به تفاهم رسیده است. تاج در این مورد گفت: «کی روش از خواسته های اولیه اش کوتاه آمده و ما به نتیجه خوبی خواهیم رسید. پیشرفت های خوبی حاصل شده و مشکلی به وجود نخواهد آمد. لیگ برتر باید به صورت منظم برگزار شود و سرمربی تیم ملی هم این موضوع را پذیرفته است. تغییرات جزئی در برخی برنامه ها داریم اما به هیچ عنوان تغییراتی کلی نخواهیم داشت. لیگ دچار وقفه و تعطیلی نخواهد شد. فضای همکاری کی روش نسبت به گذشته بهتر شده و مطمئنا هیچ ضربه ای به لیگ وارد نخواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج