adexo3
۴۱۷۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجرای تماس جنجالی با رحمتی

پاسخ رد دانیل داوری به دعوتنامه فدراسیون فوتبال ایران، روند بازی کی روش – رحمتی را تغییر داد. حالا سوال های تازه ای باید کرد: آیا کارلوس کی روش پشیمان می شود و به رحمتی چراغ سبز نشان می دهد؟ آیا رحمتی حالا که می داند جانشین مطمئنی ندارد، ناز نخواهد کرد؟

ماجرای تماس جنجالی با رحمتی

تماشا: پاسخ رد دانیل داوری به دعوتنامه فدراسیون فوتبال ایران، روند بازی کی روش - رحمتی را تغییر داد. حالا سوال های تازه ای باید کرد: آیا کارلوس کی روش پشیمان می شود و به رحمتی چراغ سبز نشان می دهد؟ آیا رحمتی حالا که می داند جانشین مطمئنی ندارد، ناز نخواهد کرد؟

تصور می شد حساسیت دربی استقلال - پرسپولیس، بر اختلاف سرمربی و دروازه بان تیم ملی سایه بیندازد و آنها را از کانون توجه رسانه ها خارج کند اما این تنها یک پیش فرض بود. کسانی که رحمتی را می شناسند اطمینان دارند در همه روزهای گذشته حتی لحظه ای هم نتوانسته ماجرای تیم ملی را فراموش کند.

او حالا به اطلاعات تازه ای دست پیدا کرده. اطلاعاتی که می تواند تاییدی بر فرضیه ذاهنی اش باشد، همان فرضیه ای که طبق ادعاهای او در برنامه تلویزیونی 90 خلاصه اش این می شد که کی روش منتظر چنین فرصتی بوده تا دروازه بان اول تیمش را کنار بگذارد.

براساس شنیده ها، فردی در تماس با رحمتی مدعی شده که از تصورات ذهنی کارلوس کی روش نسبت به او خبر دارد. براساس این ادعا، سرمربی تیم ملی مدت ها پیش از ماجرای خداحافظی رحمتی، به یکی از نزدیکانش گفته بوده که به دروازه بان تیمش بدبین است و تصور می کند که او با گل های بدی که می خورد زمینه آمدن امیر قلعه نویی به تیم ملی را فراهم می کند.

ادعایی باورنکردنی که بعید است کی روش از آن دفاع کند. او سیاستمدارتر از آن است که وارد دعوایی شود که آشکارا امتیازی برایش نخواهد داشت.

پیش از این سایت اینترنتی جهان ورزش هم با اشاره به همین شنیده ها چنین نوشته بود: «به نظر می رسد کارلوس کی روش هم به بیماری بسیاری از سرمربیان گذشته تیم ملی دچار شده؛ بیماری توهم توطئه. براساس ادعای فردی نزدیک به کی روش، او معتقد است رحمتی در برخی از بازی های تیم ملی از جمله بازی با لبنان در بیروت، تعمدی گل خورده تا زمینه بازگشت امیر قلعه نویی به این تیم فراهم شود.

فرد مذکور به جهان ورزش می گوید: «کی روش برای خودش دلایلی هم دارد. او می گوید چطور رحمتی با پیراهن استقلال به سختی گل می خورد اما وقتی در دروازه تیم ملی می ایستد حتی یک حمله از مهاجمان تیم ضعیفی مثل لبنان هم برای گل خوردنش کافی است؟ کی روش تقریبا مطمئن شده که رحمتی علیه او توطئه می کند.»

جهان ورزش در ادامه نوشته بود: «حالا درک ماجرای خداحافظی ناگهانی رحمتی و واکنش صریح کی روش کمی آسانتر به نظر می رسد. بین این دو ماه هاست دیواری از بی اعتمادی به وجود آمده که روز به روز این دیوار بلندتر هم شده. در چنین شرایطی تصمیم بعدی کی روش قابل پیش بینی است. وقتی ساعاتی پس از انتشار خبر خداحافظی رحمتی به او گفته شود که این دروازه بان در تمرین استقلال به قلعه نویی گفته: ان شاءالله با هم به تیم ملی برمی گردیم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج