اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۵۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جنگ چاقو و دسته‌چاقو!

۱۱ پرسپوليسي عليه پرسپوليس!

یازده پرسپولیسی سابق فردا در ترکیب داخل زمین و روی نیمکت راه‌آهن برای پایان دادن به رکورد یحیی به صف می‌شوند!

سایت گل: یازده پرسپولیسی سابق فردا در ترکیب داخل زمین و روی نیمکت راه‌آهن برای پایان دادن به رکورد یحیی به صف می‌شوند!

از بین پرسپولیسی‌هایی که امروز رو در روی راه‌آهن صف‌آرایی می‌کنند یحیی گل‌محمدی همین پارسال و در مقام دستیار علی دایی مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود. یحیی با سابقه یک سال حضور در کادر فنی راه‌آهن و رابطه بسیار خوبی که با دایی دارد برای راه‌آهنی‌ها مربی ناشناخته‌ای نیست.

در ترکیب بازیکنان پرسپولیس هم علیرضا نورمحمدی و محمدرضا خانزاده سابقه بازی برای این تیم را دارند و احتمالا با نیمکت‌نشینان تیم رقیب هم خوش و بش خواهند کرد.

اما آن سوی میدان و در تیم راه‌آهن تعداد افرادی که سابقه حضور در تیم حریف را دارند بیشتر از بازی رفت هم شده است! به غیر از علی دایی که حدود دو فصل برای پرسپولیس بازی کرد و یک سال و نیم سرمربی پرسپولیس بود و با این تیم یک عنوان پنجمی، یک عنوان چهارمی در لیگ و دو قهرمانی جام حذفی را به دست آورد- و البته موفق نشد پرسپولیس را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بالا‌تر ببرد- ژلکو میاچ و محمدرضا مولایی هم با او در پرسپولیس به عنوان دستیار و بدنساز در کادر فنی حضور داشته‌اند. نفر دیگر کادر فنی هم جواد منافی است؛ مدافع چپ سابق پرسپولیس که یکی از بهترین‌های این تیم در ابتدای دهه ۷۰ بود و در تیم‌های پایه پرسپولیس هم مربیگری کرد.

اما در جمع بازیکنان داخل میدان به غیر از فرشید کریمی با سابقه ۹ سال بازی برای پرسپولیس، محمد محمدی دیگر دروازه‌بان این تیم هم یکی دو سالی برای سرخ‌ها بازی کرد. بهادر عبدی هم دیگر بازیکن راه‌آهن به حساب می‌آید که دو فصل برای پرسپولیس بازی کرده است. فرزاد آشوبی هم دیگر هافبک راه‌آهن به حساب می‌آید که در لیگ‌های ششم و هفتم پیراهن پرسپولیس را به تن کرد. محمدرضا مامانی نیز که ظاهرا مصدوم است سابقه بازی برای پرسپولیس و حتی بستن بازبند کاپیتانی سرخپوشان را در کارنامه خود دارد.

در نیم‌فصل دوم با پیوستن سامان آقازمانی و حمیدرضا علی‌عسگری به جمع راه‌آهنی‌ها تعداد بازیکنان سابقا سرخپوش در ترکیب این تیم بیشتر هم شد و هیچ بعید نیست در دیدار فردا بیشتر این نفرات در ترکیب تیم دایی برای شکست پرسپولیس و پایان دادن به رکورد شکست‌ناپذیری گل‌محمدی تلاش کنند.

با این حساب روی نیمکت و داخل زمین ۱۱ پرسپولیسی سابق در ترکیب راه‌آهن برای شکست این تیم تلاش خواهند کرد تا این مسابقه کاملا ویژه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج