adexo3
۴۶۰۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تبانی داوران لیگ علیه بازیکنان و مربیان؟

شنیده می شود داوران به صورت خودجوش تصمیم گرفته اند علیه تیم ها، بازیکنان و مربیانی که اعتراض می کنند سوت بزنند هر چند که حسین عسگری تکذیب می کند

تبانی داوران لیگ علیه بازیکنان و مربیان؟

تماشا: شنیده می شود داوران به صورت خودجوش تصمیم گرفته اند علیه تیم ها، بازیکنان و مربیانی که اعتراض می کنند سوت بزنند هر چند که حسین عسگری تکذیب می کند

«صددرصد برخورد می کنیم. داور وظایفی دارد. اشتباهات داوری وجوددارند اما در اشتباه عمد و اراده ای نیست. اگر قرار باشد داوری آگاهانه خلافی بکند صددرصد برخورد می کنیم.» این جواب عسگری به پرسش تماشا است. «آیا داوران می خواهند با لیگ برتر تسویه حساب کنند؟»

داورانی که فکر می کنند فشارهایی که به آنها وارد می شود حق آنها نیست و تصمیم جدیدی گرفته اند، تصمیم به اینکه اگر کسی علیه داوران صحبت کند در زمین با او تسویه حساب کنندو علیه او داوری کنند. تصمیمی که متعلق به جمعی از داوران است که از وضعیت داوری ناراضی هستند و تاب فشارهایی که به آنها وارد می شود را ندارند.

با این تصمیم به طور مثال اگر علی دایی بار دیگر علیه داوران مصاحبه کند باید انتظار داشته باشد که داوری در بازی ها علیه تیم او، راه آهن باشد. هر چند که عسگری وجود چنین تصمیمی را رد می کند: «دو سه هفته است که داوری ها حاشیه ای ندارند و مشکلی نداشته اند. نباید هر کس هر چه دلش می خواهد بگوید. دو سه نفر هستند که برای داوری حاشیه درست می کنند و رسانه ها هم دامن می زنند. داور وظیفه ای دارد و آن هم این است که در زمین قضاوت کند. از خودش اختیاری ندارد جز آن چیزی که قانون و تشکیلات برایش مشخص کرده است. یا این را قبول می کند یا نه. اگر قبول نمی کند که داوری نمی کند و اگر بله که اختیار شخصی ندارد. هیچ قانون و تشکیلاتی اجازه نمی دهد که داور تصمیمی برای خواسته های شخصی خود بگیرد. اگر می خواهد چنین کاری بکند برود و کار دیگری بکند.»

در مدت اخیر مصاحبه های بازیکنان و مربیان علیه داوری زیاد شده بود. جو ورزشگاه ها هم چندان برای داوران مساعد نیست. اینها عواملی است که کار را برای داوران سخت کرده است. شاید همین دلیل عصبانی بودن برخی داوران در بازی هایشان باشد. آنها از حمایت نشدن توسط کمیته انضباطی و داوران هم چندان راضی نیستند و حمایت های آنها را کافی نمی دانند.

واکنش عسگری به این مسئله این گونه است. او به تماشا گفت: «داور بی خود کرده که چنین چیزی به زبان آورده است. داور باید در چارچوب قانون باشد. اگر این باب دل کسی نیست می تواند برود. کسی اجبار نکرده است که داوران داوری کنند. از داوران هم حمایت شده است. یکی دو هفته ای هست که کمیته انضباطی برای حمایت از آنها رای صادر کرده است. اگر قبلا این کار را نکردند دو سه هفته ای است که این کار را می کنند. نمی شود که هر کس تخلف کرد او را اعدام کنند. هم با تماشاگر و هم با مربیان و بازیکنان برخورد شده است و مدتی است که تصمیم گرفته اند و این کار را می کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج